Pagina's

Trouwkaart

Deze maand mocht ik wat nieuwe producten van Alexandra Renke gebruiken om voorbeelden mee te maken voor bij Scrap & Co. Ik ben helemaal verliefd geworden op de &-snijmallen, een paar bloemen en het prachtige papier. Dus die heb ik gekocht. Met de &-tekens dacht ik meteen aan een trouwkaart. Ik heb de &'en in verschillende papiertjes uitgestanst en op effen gebroken wit papier geplakt. Vervolgens heb ik dat papier door de cuttlebug gehaald met een stans met een stiksteekrand. In koperkleur de datum erop en klaar! Ik vind hem gaaf geworden.


Gebruikte materialen
Alexandra Renke - D-XX-AR-Ty0112 Und-zeichen
Marianne Design Collectables - COL1507 Banners
Marianne Design Craftables - CR1359 Basis Passe-Partout /Squares
Marianne Design Craftables - CR1566 Numbers Journal 
Alexandra Renke - 10.2621 Streublumen Indischgelb-Rosa
Alexandra Renke - 10.2624 Aquarellblumen Rosenrot gestreut
Alexandra Renke - 10.2578 Calm Helles Gelborange
Alexandra Ranke - 10.2605 Calm Knallpink
Alexandra Renke - 10.2607 Calm Korallenpink





6 opmerkingen:

  1. Mooie combi van mallen en papier, Marjolein!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk gedaan! Echt een leuk idee voor een trouwkaart.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je met die nieuwe stans een mooi kaart gemaakt. Ik kan mij goed voorstellen dat je bij de "&" stans meteen aan het jawoord hebt gedacht.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi en fijntjes door het prachtige papier.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een mooi kaartje met mooie kleuren en details
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier. Je reactie moet eerst goedgekeurd worden voor je hem terugziet, dit ivm spammers.