Pagina's

Mexicaanse deken

Het is alweer even geleden dat ik hier haakwerk heb laten zien. Ik heb afgelopen winter niet stil gezeten en heb deze vrolijke Mexicaanse deken gehaakt. Het ontwerp is van Karin Groenewoud. Omdat ik de deken ook buiten wil gebruiken, heb ik er van af gezien om de klosjes aan de randen te maken.
Mijn zitje heb ik ook geschilderd. Wat een kleurtje hè?! Pff, ik dacht dat ik hem iets minder fel had uitgekozen, haha. Het past wel goed bij de deken.









Mooi weekend alvast!


11 opmerkingen:

  1. Wauw super leuk deze deken en bistro set!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat een super mooie deken!! En zulke toffe kleuren. Hoop dat je er veel plezier van hebt.
    Fijn weekend!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een prachtige deken, supervrolijk en zomers. Je bistroset past er perfect bij.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow wat is die mooie geworden. Het lijkt zo vrolijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw! Wat een gave deken. Mooie kleuren. Passen inderdaad mooi bij het zitje. Een feest om straks buiten te zitten.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat zal dat een werk zijn geweest om te haken. Ooit heb ik dat ook eens gedaan, maar dat is al 45 jaar geleden en dan in de kleuren bruin, groen en crème. Die heeft jaren op ons bed gelegen.
    Die van jou is heel vrolijk en past perfect bij het bistro setje.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi die gehaakte plaid. En superleuk kleurtje voor je tuinsetje ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Superleuk dit setje, je gehaakte deken staat er prachtig bij! Fijn weekend!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie kleuren! Van de deken, maar zeer ook het setje is heel gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een schitterende deken heb je gehaakt, knap hoor ,dat doe ik je niet na. Haken is helemaal niet mijn ding,vaak geprobeerd ,ken ook de basis-steken maar het kwam nooit mooi uit. De kleur van je zitje vind ik juist leuk voor de zomer, past geweldig bij zonnig weer. En inderdaad heel goed bij je deken.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige kleuren zo mooi passend bij je zitje Marjolein, ik heb ook veel gehaakt en als ik dit zie begint het wel te kriebelen….
    Je kerstkaart met leuke gevulde beker hieronder is ook erg mooi!
    Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier. Je reactie moet eerst goedgekeurd worden voor je hem terugziet, dit ivm spammers.