Pagina's

Kerstkaart week 15

De traditionele 52 Weeks to Christmas-kerstkaart staat ook deze donderdag weer op mijn planning. Deze keer heb ik een kaart gemaakt die al lange tijd onaf lag te wachten om afgemaakt te worden. Het heeft heel wat hoofdbrekens gekost en ik ben nog niet echt tevreden, maar goed dat hoort bij deze hobby. Achteraf had ik even moeten wachten met het opplakken van het shakergedeelte, dan had ik nog wat meer op de achtergrond kunnen doen.

Gebruikte materialen
Marianne Design - EWK1286 Winter Wishes - Fox
The Greetery - Robin & Wren Stamp + Die
Marianne Design Collectables - COL1507 Banners
Marianne Design - LR0741 Petra's Ice Crystals Circle
Elizabeth Craft Designs - Dies 1816 Create a Wreath
Marianne Design - Pretty Papers Bloc PK9171 Brocante Christmas
Buttons Galore & More - SPK159 Iceberg

Als het een beetje meezit vandaag, kom ik vanavond nog even een rondje doen langs jullie kaarten. Fijne donderdag!

10 opmerkingen:

  1. Een mooie kaart en wat leuk dat vogeltje bovenaan!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk kerstkaartje en wat leuk dat er een soort diepte in het kaartje zit!
    Je kunt best tevreden zijn met dit kaartje!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je kaart is toch mooi geworden Marjolein, leuk zoals dat vogeltje op het schudgedeelte zit! Ik denk dat iedereen dat wel heeft, dat hij de ene keer meer tevreden is dan de andere keer.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een mooie kerstkaart met schudgedeelte Marjolein.
    Leuk dat je weer meedoet bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een hele mooie kaart en leuk met het vogeltje bovenaan.
    Groetjes en fijn paasweekend.
    Laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi kaartje en het hertje staat zo lief naar het vogeltje te kijken.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke kerstkaart leuk met de diertjes
    Groetjes Karien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind het een mooi schudkaartje, maar dat je niet helemaal tevreden bent herken ik. Dat hebben we idd allemaal weleens.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk deze kerst schutkaart
    fijne paasdagen

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier. Je reactie moet eerst goedgekeurd worden voor je hem terugziet, dit ivm spammers.