Pagina's

Hortensia

Bij de LiftChallenge loopt momenteel een leuke challenge. Het is de bedoeling om strookjes cardstock op je kaart te plakken en met embossingpoeder een afbeelding aan te brengen op deze strookjes. Ik had al gauw het idee om deze hortensiastempel te gebruiken. Ik heb cardstock gekozen in de kleuren van de hortensia die ik in gedachten had en ben aan de slag gegaan, met deze kaart als resultaat.

Gebruikte materialen
Carlijn Design - CDSN-0103 Snijmallen A6 " Rechthoeken" 
Altenew - Paint-A-Flower Hydrangea Stamp
Marianne Design - CS1087 Lieve teksten


Vandaag heb ik een dagje vrij! Dus als het meezit even naar buiten en lekker knutselen. Heerlijk!

6 opmerkingen:

  1. Wow wat een prachtige kaart voor de liftchallenge! Mooie kleuren!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi gedaan. De kleuren van de achtergrond zijn erg mooi.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk zo'n vrije dag! En allebei de activiteiten kunnen doen?
    Je kaart is heel mooi! Ik ben nog aan het broeden op een idee....

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een hele mooie kleurrijke kaart Marjolein, op de kaart hieronder had ik ook gereageerd maar blogger heeft besloten om een groot deel van mijn reacties niet te plaatsen heb ik ontdekt :(
    Fijne Koningsdag xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De stempel van de hortensia is prachtig! Net als je gekozen kleuren, tof gedaan.
    Klinkt als een fijne dag, ik hoop dat je hebt genoten.
    Wat leuk dat je weer meedoet met de Liftchallenge, dank je wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kleurtjes heb je gekozen Marjolein. Ze passen inderdaad heel goed bij deze stempel. Dank je wel voor het meedoen met de liftchallenge.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier. Je reactie moet eerst goedgekeurd worden voor je hem terugziet, dit ivm spammers.