Pagina's

Gelliplate bloemen

Omdat ik zo nu en dan aan het experimenteren ben met de gelliplate, leek het me een goed idee om hier eens een workshop mee te gaan volgen. Collega DT-lid Mathilde is echt een ster met de gelliplate en bij haar heb ik een workshop gevolgd. Ik ben er weer veel wijzer van geworden. Met de afdrukjes ben ik begonnen om kaarten te maken; dit zijn de eerste twee.


Gebruikte materialen
Rubberdance - Doodle Borders 2
Rubberdance - Small Grungy Butterflies
Rubberdance - Textured Flowers
Rubberdance - Textured Sea Creatures
Altenew - Fragile Foliage (tekst)
Lavinia Stencil - Leaf Mask


Gebruikte materialen
Rubberdance - Doodle Borders 2
Rubberdance - Small Grungy Butterflies
Rubberdance - Textured Flowers
Marianne Design - CS0996 Birthday Wishes

Lekker vrolijk, toch?


7 opmerkingen:

  1. wat een vrolijke kaartjes in de frisse kleurtjes
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat zijn ze mooi geworden.
    Lijken super vrolijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie achtergrondjes met de gelliplate. Het zijn hele vrolijke kaartjes geworden.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit zijn inderdaad 2 hele vrolijke kaartjes geworden met die techniek.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterend Marjolein.

    Zijn idd frisse en vrolijke kaartjes.
    Zelf heb ik nog steeds moeite met Gelliplate

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw Marjolein wat een bijzonder mooi resultaat zeg,allebei schitterende kaarten xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het zijn zeker vrolijke kaartjes

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier. Je reactie moet eerst goedgekeurd worden voor je hem terugziet, dit ivm spammers.