Pagina's

Hieperdepiep Miauw

Vandaag mag ik een kaart laten zien op het Kleuren met Potloden-blog. Dat is deze leuke ronde vakjeskaart geworden. Ik dacht dat ik die niet zou kunnen gebruiken omdat hij te breed is, maar via het blog kreeg ik al eens de tip dat de ronde layoutmal ook door de Cuttlebug past, als je hem een paar keer draait. Dat is nog eens een handige tip, want zo kan ik ook deze mal gebruiken. Ik vind hem zo leuk! 
Ik heb de kittens van Eline gestempeld, uitgesneden en met potlood ingekleurd. Wat een leuk stel, niet? Ik laat deze kaart direct meedoen met de nieuwe challenge van het Marianne Design Challengeblog, waar ze graag een ronde kaart willen zien.

Gebruikte materialen
Marianne Design - EC0194 Eline's Animals - Kittens
Marianne Design - CS1023 Poeslief (NL)
Marianne Design Creatables - LR0677 Circle Layout
Marianne Design Craftables - CR1583 Slimline Gras Horizon Wolken
Marianne Design - Pretty Papers Bloc PK9174 Springtime
Faber Castell Polychromos
(kijk op het blog van Kleuren met Potloden voor de precieze kleurnummers)

Fijne dag vandaag!

19 opmerkingen:

  1. wat een mooi kaartje met de schattige poesjes leuk hoe je alles hebt verwerkt in de ronde layout
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow , wat een leuke kaart met die leuke poesjes, en wat heb je ze leuk ingekleurd Marjolein!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. O wat leuk dit kaartje heel lief ook, fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wat een super mooie cirkelkaart!! Zo lief die katjes.
    Fijn weekend!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schattig kaartje met die leuke poesjes!
    Ik heb die mal ook en de grootste cirkel past er bij mij ook niet door.
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een supermooie ronde kaart heb je gemaakt voor de challenge.
    Bedankt voor het meedoen
    Groetjes Suzan
    DT MD Challenge Blog

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke vrolijke kaart met de lieve poesjes, mooi geheel. Ook je kerstkaart is mooi geworden, leuk het beertjes voor de mooie achtergrond.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oooo wat een schatje is dit Marjolein, alles matcht zo mooi zeker met het prachtige dp-papier. Ik heb ook nog een aantal kaarten terug gekeken want had er een aantal gemist.
    Mooie kerstkaarten,bloemenkaarten,pensioenkaart…kortom teveel om een reactie bij te plaatsen maar ik heb ervan genoten! Fijne avond en lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Superleuke kaart…top gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een superlief kaartje met die poesjes. Ze zijn dan ook heel mooi ingekleurd.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een schattige ronde kaart met de katjes. Superleuk samengesteld . Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een heel leuke speelse kaart in frisse kleuren, superleuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig kaartje heb je gemaakt.
    Leuk dat je mee doet met onze "Ronde kaart" Challenge.
    Groetjes van Judith
    DT Marianne Design Challenge Blog

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een super schattig kaartje! Super mooi ingekleurd die katjes. Ik gebruikte dezelfde papiertjes op mijn voorbeeldkaart maar toch zijn de kaartjes heel verschillend.
    Bedankt voor het meedoen.
    Groetjes van Henriët
    DT Marianne Design Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  15. super mooie deze ronde kaart
    bedankt voor de deelname aan deze ronde challenge
    groetjes jolanda bongers
    dt challengeblog md

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat super schattig Marjolein.
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge.

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een super schattige ronde kaart Marjolein, heel leuk!
    bedankt voor het meedoen met onze challenge
    groetjes van Aniet
    DT MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Schattige kaart met de poesjes!
    Leuk dat je meedoet met de “Ronde kaart” Challenge
    Groetjes Cecile
    DT Marianne Design Challenge Blog

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Super leuke kaart!
    Dank je wel voor het meedoen met de challenge.
    Gr Wybrich
    DT MDchallenge blog

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier. Je reactie moet eerst goedgekeurd worden voor je hem terugziet, dit ivm spammers.