Pagina's

Kerstkaart week 17

Het is donderdag en dus tijd voor een kerstkaart voor 52 Weeks to Christmas. Deze keer weer een gemaakt met papier uit een blokje dat ik dit jaar graag op wil maken. Het gaat best lekker met mijn voornemen, alhoewel ik ook eerlijk moet zeggen dat er aan de andere kant weer nieuwe spulletjes bij komen. Maar goed, die worden ook weer met plezier gebruikt. 

Gebruikte materialen
Marianne Design Collectables - COL1507 Banners
Marianne Design - HT1666 Hetty's Hot Drinks
Marianne Design - CS1036 Hallo Winter
Marianne Design - Pretty Papers Bloc PK9164 Winter Days by Marleen
Copic Markers

Ik kom vandaag of morgen ook even bij jullie kijken. Fijne dag!

21 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart met mooi papier Marjolein, fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaart met deze sketch en het papier, dat blijft toch mooi! Fijne dag!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaart met de beker in combi met dit papier. Erg leuk. Toch kun je goed je oude spullen opmaken de eerste helft van het jaar weinig nieuwe kerstspullen....jGroeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Alweer zo'n mooi kaartje met dit DP.
    Leuk gecombineerd met die mok.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een mooi kaartje met de leuke beker en het leuke dp
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Grappige tekst Marjolein en met oude spullen gaat het prima.Als je nieuw papier hebt dan wil je dat alleen gebruiken.Ik ben zelf verbaasd wat ik nog met dat oudere kerstpapier doe. Groetjes,Gerrie.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. erg he papier komt nooit op wat je ook doet (ja niet meer erbij kopen zou het beste zijn, maar ja dan zie je weer iets leuks).
    Hele leuke kerstkaart heb je gemaakt.
    Gezellig dat je meedoet met de wekelijkse kerstkaart bij 52WTC.
    Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dit papierblokje is zo gaaf, iedere keer als ik er wat van voorbij zie komen, denk ik, oh ja, dat blokje heb ik ook nog. Mooi met de mok erbij. Bedankt dat je meedoet bij 52WTC. Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een leuk kaartje met zachte kleurtjes! Ik denk dat iedereen dat wel herkent van het papier! Je hebt allemaal heel veel en er komt alleen maar bij! hihi! Wel fijn dat je weer mee doet met 52WTC , groetjes marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi kaartje met die kerstmok erop. Ik heb datzelfde voornemen, deze keer ook een kaart met restjes gemaakt.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heey Marjolein,
    dat is een leuke kerstkaart geworden.

    Groetjes Femke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooi keertje Marjolein....de kerstmok is heel erg leuk!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke kaart met die beker

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie kerstkaart met de mok en leuk hoe je het papier hebt gebruikt,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Marjolein, heel erg bedankt voor je prachtige en super vrolijke kaartje voor mijn verjaardag! Wat knap gemaakt! Je kerstkaartje is erg gezellig met die leuke mok!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Het is weer een mooie kaart geworden met die leuke mok, Marjolein. Mooie kleuren.
    En als ik heel eerlijk ben, ik ben ook lekker bezig met ouder materiaal opmaken, maar stiekem komt er toch ook wel weer iets binnen...
    Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC deze week.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een mooie mok staat er centraal op je kaart, mooi papier ook, het is een heel leuk geheel.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooie kaart met een lekkere kop chocomelk.
    Mijn voornemen om even geen papier te kopen lukt tot nu toe nog steeds.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hey Marjolein,
    Wat een gezellige kaart maakte je. Leuk designpapier is het ook!
    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een leuke kerstkaart heb je gemaakt.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier. Je reactie moet eerst goedgekeurd worden voor je hem terugziet, dit ivm spammers.