Pagina's

Pensioen; eindelijk tijd voor hobby's

Ik ken een hoop mensen die dit jaar met pensioen gaan. Daarom ben ik vast in het voren wat kaartjes aan het maken. Ik kijk een beetje naar wat passend is voor de persoon. Deze kaart is gemaakt voor een liefhebber van handwerken. Ik heb de stempels van Marianne Design gestempeld en met witte embossingpoeder bewerkt en verhit. Vervolgens heb ik het aqaurelpapier nat gemaakt en heb ik met distressinkt kleur aangebracht. Na het drogen heb ik het papier door de cuttlebug gehaald om er met een
snijmal van Carlijn Design een stiksteekje op te krijgen.

Gebruikte materialen
Marianne Design - CS1073 Colorful Silhouettes - Needle Work
Carlijn Design - CDSN-0103 Snijmallen A6 " Rechthoeken" 
Carlijn Design - CDSN-0129 Pensioen
Carlijn Design - CDST-0071 Pensioen
Distress Inkt
Artemio - Embossingpoeder White

Fijne dag vandaag!

12 opmerkingen:

  1. Super leuk gedaan! Echt een mooie kaart met de vrolijke kleurtjes.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke pensioen kaart Marjolein.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een leuke pensioen kaart voor iemand die graag aan het handwerken is. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een heel mooi en fris, persoonlijk kaartje Marjolein.
    Groetjes, laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gave kaart voor iemand die van haar pensioen gaat genieten!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een super mooie en vrolijk kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heey Marjolein,

    dat is een hele leuke pensioenkaart geworden!!!

    Groetjes Femke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super mooi geworden.
    Groetjes Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig kaartje in deze vrolijke kleuren en lief van je om het zo persoonlijk te maken.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel leuk en vrolijk! Sommigen zijn drukker na hun werkzame leven...en dan nog nauwelijks tijd voor de hobby. Maar met dit kaartje moet het wel goed komen...

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier. Je reactie moet eerst goedgekeurd worden voor je hem terugziet, dit ivm spammers.