Pagina's

Blauwe bloemen

Een bloemetje op dinsdag! Ik ben nog even verder gegaan met de snijmallen en het papier van Alexandra Renke. Ondanks dat ik nog nooit een blauwe klaproos heb gezien, vind ik het op deze kaart erg mooi. 

Gebruikte materialen
Alexandra Renke -  FL0159 Artist Flower set 07
Alexandra Renke - FL0169 Buds Set 04
Carlijn Design - CDSN-0103 Snijmallen A6 " Rechthoeken" 
Alexandra Renke - 10.2619 Streublumen Bleu
Marianne Design - CS1091 Vriendinnen en zo

Mooie dag vandaag!


7 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart mooi papier is het, fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooi kaartje mooi papier heb je gebruikt leuk het kader in het midden
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heey Marjolein,

    dat is een hele mooie kaart geworden en de het blauw staat deze klaproos/papaver prachtig.

    Groetjes Femke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel erg mooi! Dat papier en die stansen zijn erg mooi. Ik ken dat merk nog niet.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een super mooi kaartje.
    Het lijkt zo vrolijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Past super bij het papier! Heel fijntjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart met heel mooi papier!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier. Je reactie moet eerst goedgekeurd worden voor je hem terugziet, dit ivm spammers.