Pagina's

Kerstkaart week 16

Vandaag ook weer een kerstkaart voor 52 Weeks to Christmas. Deze week heb ik er een snijmal van StudioLight bijgepakt als basis. Ik heb nog wat achtergrondvellen van Eline Pellinkhof liggen; daar wil ik dit jaar ook meer kaarten mee maken. Soms vind ik het zo jammer om ze te gebruiken, maar ja dan blijven ze ook maar in mijn bewaarmap zitten :) 

Gebruikte materialen
Marianne Design Collectables - COL1439 Eline's Christmas Decorations
Marianne Design Collectables - COL1502 Eline's IJsberen
Marianne Design Craftables - CR1282 Mini Numbers
Marianne Design Craftables - CR1488 Cadeautjes by Marleen
Studio Light - Embossing Die Cut Stencil - Essentials nr. 252
Marianne Design - CS0991 Fijne Kerstdagen
Marianne Design - Pretty Papers Bloc PK9142 Après Ski
Marianne Design - AK0068 Eline's Christmas Backgrounds

Mooie dag vandaag!

18 opmerkingen:

  1. wat een lief kaartje, nou dat heb ik nu ook, heb wat van die leuke achtergrond vellen gekregen voor mijn verjaardag, maar vind ze zo mooi dat ik ze niet gebruik...gekke knutselaars zijn we ook.
    Gezellig dat je er vandaag weer bij bent.
    Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, wat een leukerd is dit geworden Marjolein. Tof die beer voor de openhaard.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke combinatie die beer en dat achtergrondvel! Schattig kaartje! Ik heb ook nog wat van die achtergrondvellen liggen, ik ga ze ook maar eens gebruiken!
    groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh de ijsbeer zit lekker warm bij de kachel..heerlijk. Bedankt dat je mee doet bij 52WTC. Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk kerstlabel met het beertje Marjolein.
    Leuk idee om de achtergrondjes zo te gebruiken. Ik heb er ook nog genoeg in de bewaarmap zitten.
    Bedankt voor de tip.
    Groetjes Antje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Achtergrondvellen kun je ook zelf maken met beinkten hé, maar ze zijn altijd mooi, ook deze. Schattig tafereeltje geworden. Groetjes,Gerrie.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jij zegt wat ik soms ook denk....zonde om te gebruiken....haha....maar we hebben het toch gekocht om te gebruiken he!
    Je hebt er wel een hele leuke kaart mee gemaakt marjolein.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schattig en warm tafereeltje Marjolein, lekker voor de open haard. Een mooie kerstkaart in een leuk model.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gelukkig, ik ben dus niet de enige met die rare tic, hahaha!
    Goed dat je de achtergrond gebruikt hebt, het is een superleuke kaart geworden, je hebt een heel knus tefereeltje gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuk kaartje met die mooie achtergrond en dat lief beertje.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een gezellig sfeertje op je mooie kaart!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een hele gezellige kaart zo met de ijsbeer bij de haard!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Superleuke kaart heb je gemaakt
    Groetjes Karien

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuke kaart, Marjolein, goed om je achtergrondvel te gebruiken, bewaren is ook zonde (maar zo herkenbaar).
    Leuk om dit model te gebruiken.
    Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een heel mooie sfeervolle kaart heb je weer gemaakt.
    Groetjes. Laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooie kaart met deze ticketmal ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier. Je reactie moet eerst goedgekeurd worden voor je hem terugziet, dit ivm spammers.