Pagina's

Feestende maki

For German/English, please use the translatebutton!

Daar issie weer, de maki! En weer lekker aan het feesten in de disco. Deze kaart heb ik gemaakt omdat ik onlangs heb gewonnen bij het Create a Smile-challengeblog met de koffiekaart

Toen ik het moodboard binnenkreeg, moest ik wel even nadenken over wat ik voor een kaart zou gaan maken. Ik had niet direct een idee. Meestal start ik met kijken of ik er iets van stempels in terug vind, maar ik heb niet zoveel van Create a Smile, dus dat hielp me niet echt verder. Mijn oog werd vervolgens getrokken naar het plaatje rechtsonder.  Zwart krijtbord en een gekleurde lamp. Dat heeft even in mijn hoofd gepuzzeld en toen wist ik het: het moest een disco worden.

Ik ben gestart met een zwart stuk papier. Hier heb ik met Distress Inkt Picket Fence allereerst twee keer het stencil op verwerkt, om het krijteffect te krijgen. Met Picket Fence heb ik de tekst ook op het strookje gestempeld. Toen dat goed droog was, heb ik met regenboogkleuren Oxide Inkt de stroboscopische stralen nagebootst. Ik heb alles laten drogen. Ondertussen heb ik de Maki ingekleurd en vervolgens strak langs de lijntjes uitgeknipt. Nog een paar dewdrops (die in het geval van de roze tint het roze als verrassing nog eens extra aanzette) en klaar! 

Gebruikte materialen
Create a Smile - Mini Birthday
Create a Smile - Little Lemur
Create a Smile - Focal Point Stencil
Distress Inkt - Picket Fence
Distress Oxide Inkt
Copic Ciao's


3 opmerkingen:

  1. Wat een leuke disco kaart heb je ervan gemaakt, Marjolein!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou toch dat heb je even goed gedaan!
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een moeilijke opdracht met dat moodboard, maar jij hebt er iets heel tofs mee gemaakt!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier. Je reactie moet eerst goedgekeurd worden voor je hem terugziet, dit ivm spammers.