Pagina's

Edelstenen

For English, please use the translatebutton!

Het is weer dinsdag, tijd voor een voorbeeldkaart voor Try Stampin' on Tuesday. Deze keer weer een sketch, eventueel gecombineerd met een thema. Dit keer is het thema Regal Colors / Jewel Tones. 
Onlangs hoorde ik voor het eerst in mijn leven over de edelsteen Labradoriet. Omdat ik het zo'n grappige naam vond, heb ik mijn kaart in de kleuren van deze edelsteen gemaakt (zie het plaatje onderaan deze post).

Gebruikte materialen
Altenew - Dainty Swiss Dots Stamp
Altenew - Dainty Bouquet Stamp
Hero Arts - CM336 Occasions Set
Altenew - Tranquility Mini Ink Cube Set
WOW! Embossingpoeder - Silver Pearl


 

4 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart in hele mooie kleuren. De sketch heb je mooi verwerkt. Ik ga ook weer een poging wagen.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige stijlvolle kaart!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooie uitwerking van de sketch! Ik ken die edelsteen ook niet. Mooi is hij wel!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier. Je reactie moet eerst goedgekeurd worden voor je hem terugziet, dit ivm spammers.