Pagina's

Kerstkaart week 39

Op deze donderdag komt het rendier het sneeuwlandschapje ingelopen. Hij heeft al lang niet meer het kerstkaartdaglicht gezien, dus de hoogste tijd om hem even het podium te geven.

Ik heb de kaart rustig gehouden door vooral in groen- en wittinten te werken, met als uitzondering uiteraard het rendier.

Gebruikte materialen
Marianne Design Collectables - COL1461 Eline's Reindeer
Marianne Design Creatables - LR0136 Little Pine Tree
Marianne Design Craftables - CR1448 Punch Die Star
Lawn Fawn - Stitched Hillside Borders
Marianne Design - CS0991 Fijne Kerstdagen
Marianne Design - Pretty Papers Bloc PB7053 Eline's Berry Christmas
Marianne Design - Design Folder DF3439 Celestial Stars

Ik ben benieuwd wat jullie weer hebben gemaakt voor 52 Weeks to Christmas! Ik kom vandaag of morgen even kijken. Fijne dag!

23 opmerkingen:

  1. Wat een leuk idee om het rendier zo op je kaartje te verwerken. Prachtige kerstkaart!
    Fijne donderdag
    Nancy 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heey Marjolein,

    dat is een heel lief kerstkaartje geworden. Volgens mij is het rendier bij mij nog niet eens uit de verpakking gekomen. Komt vast nog wel wanneer ik in kerstkaartenstemming ben.

    Groetjes Femke.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lieverd je rendier, leuk gecombineerd met het dp.
    Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaart! Prachtig zo met dat groen en wit.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow, wat gaaf zoals het rendier binnen komt wandelen op jou kaart!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke kerstkaart heb je gemaakt, Marjolein!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Rustig kaartje maar je rendier is wel een blikvanger zo!!!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een mooi kaartje nou zo te zien is het rendier blij dat ie weer naar buiten mag hij kijkt zo blij
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een schitterende kaart, fijn dat het rendier weer even het bloglicht mag zien, wij genieten ervan..
    Leuk dat je meedoet bij 52 weeks to christmas!

    Groetjes, Merit en Annemarie
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtig en rustgevend kaartje! Leuk dat rendier!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een hele mooie kerstkaart, helemaal mijn ding.
    Groetjes, Laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het rendier is helemaal blij dat hij op deze mooie kerstkaart mag Marjolein hihi.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een prachtige kaart heb je gemaakt. Ik vind het rendier ook heel erg mooi en heb hem ook pas aangeschaft. Dus zul je bij mij ook nog weleens een kaartje met hem terugzien.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. geweldig leuk is je kaartje zo !
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een gave kaart Marjolein....het rendier is erg leuk!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel leuk deze kaart Marjolein.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ohh geweldig, hier houd ik van. Prachtig kaartje Marjolein!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Supermooi kaartje! Het rendier heb ik niet, ik heb de oude, maar als ik dan jouw kaart zie twijfel ik toch weer...

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een geweldig mooie kaart is dit Marjolein!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Dat rendier is super leuk !
    Mooie kaart geworden!
    Groeten Ineke
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Leuke kaart in mooie kleuren Marjolein!
    Fijn dat je meedoet met 52WTC deze week!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Erg leuk gedaan met het rendier dat de kaart opwandelt. De kleuren en het dessinpapier vind ik ook heel mooi rustig.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een super leuke kaart met het rendier erop!! Helemaal geslaagd.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier. Je reactie moet eerst goedgekeurd worden voor je hem terugziet, dit ivm spammers.