Pagina's

Freestyle Friday - Delft Deken

Na een half jaar haken is mijn haakproject klaar! Ik heb de Delft Deken (ontworpen door Janie Crow) voor mijn achternichtje gehaakt, in de kleuren die bij haar interieur passen. Het was een erg leuk project om te doen.



Het is een lekker grote deken geworden: ongeveer 1.60m x 1.05m






Ik heb gehaakt met Stylecraft Special DK in de kleuren Cream, Duck Egg, Storm Blue, Petrol, Sage en Midnight.


Het volgende haakproject ligt al klaar: de Kaleidoscope CAL in het kleurenschema Old Rose. Een uitdagend projectje. Daar ben ik de komende maanden wel zoet mee!

9 opmerkingen:

  1. Wauw....wat super mooi geworden, Marjolein!
    En succes met je volgende project.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig zeg!, hele mooie kleuren ook!Vroeger haakte ik ook heel veel maar door een spieraandoening kan ik grote projecten niet meer aan, teveel pijn. Zo af en toe een randje om een stansje voor een kaart lukt nog wel.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen

  3. Wat een geweldige gave deken heb je gemaakt echt schitterend. Mijn complimenten hoor.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel erg mooi, ik doe het je niet na!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die is wel heel mooi geworden!! Echt een sierraad voor haar huiskamer.
    Fijn weekend!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh Marjolein, deze is echt heel mooi geworden. Wat een werk om dat allemaal te haken. En dan ook nog voor iemand anders. Heel mooi in blauw. Ben benieuwd naar je volgende haakproject. Ik zal geduldig zijn ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat mooi zeg! Een hele klus maar dan heb je ook wat, prachtige kleuren ook. Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wouw wat een werk wat is ie mooi geworden
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier. Je reactie moet eerst goedgekeurd worden voor je hem terugziet, dit ivm spammers.