Pagina's

Herfsthamster

For another language, please use the translatebutton

Deze dinsdag 2 berichten! Naast de silhouetstempelkaart van vanochtend, start vandaag ook weer een nieuwe challenge bij Try Stampin' On Tuesday. Een sketch, en ook deze keer weer met een optionele opdracht / thema, namelijk  "Metallic". Dit thema heb ik heel subtiel toegepast door goud borduurgaren achter de blaadjes en de tekst te verwerken. 
Deze herfstkaart doet ook mee met Challenge Up Your Life - Atumn Mood.

Gebruikte materialen
Marianne Design Collectables - COL1489 Eline's Hamster
Marianne Design Creatables - LR0621 Tiny's Leaves
Mama Elephant - Mini Tags
Marianne Design - Pretty Papers Bloc PB7059 Eline's Atumn Whispers
Marianne Design - AK0081 Eline's Fall Backgrounds
Marianne Design Collectables - COL1387 Eline's Baby (stempel)

Zo leuk die hamster! Ik krijg er nog geen genoeg van.

Hopelijk zie ik jullie ook bij de challenge!


7 opmerkingen:

  1. Weer een super leuk kaartje, die hamster blijft inderdaad heel erg leuk!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ahh wat is hij lief je hamster in deze setting.
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een lieve warm gekleurde herfstkaart met die leuke hamster in de hoofdrol. Je gastdesigner kaart bij de liftchallenge is ook erg mooi geworden. Jij bent ook van vele markten thuis Marjolein ;)
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart met dat lieve hamstertje. De sketch is goed te doen. Ik zet hem op mijn lijstje.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuk Marjolein. Het is een schatje die hamster. Maar ook de mol is mooi en de brievenbus.... veel op het verlanglijstje weer...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke kaart heb je gemaakt, en verder rondgekeken op je blog, je maakt ook mooie creaties. Succes met je reactie voor designer bij Kaartjes Inspiratie challenges.
    Groetjes Elly DT KIC

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik zie heel wat (herfst)hamsters voorbij komen op de diverse blogs en dat begrijp ik ook wel want hij is hartstikke leuk. Zo ook jouw kaart, echte warme herfstkleuren en met al die gevallen blaadjes op en top herfst.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier. Je reactie moet eerst goedgekeurd worden voor je hem terugziet, dit ivm spammers.