Pagina's

Kerstkaart week 36

Afgelopen zaterdag vielen de hamstertjes bij mij in de brievenbus. Wat zijn ze leuk! Ik had echt gehoopt op deze diertjes, want ik vind het zulke geinige beestjes... En hoe krijgt Eline ze toch zo mooi gemaakt zeg, wat een vakmanschap.

Dus deze donderdag laat ik er meteen maar eentje zien op het blog, op een kerstkaart. Die laat ik graag meedoen met 52 Weeks to Christmas.

Gebruikte materialen
Marianne Design Collectables - COL1439 Eline's Christmas Decorations
Marianne Design Collectables - COL1475 Eline's Uil (sjaal)
Marianne Design Collectables - COL1489 Eline's Hamster 
Marianne Design Craftables - CR1486 Kerstlampjes by Marleen
Marianne Design - CS1009 Happy Holidays
Marianne Design - Pretty Papers Bloc PB7053 Eline's Berry Christmas
Marianne Design - AK0068 Eline's Christmas Backgrounds

Tot vanavond of morgen, wanneer ik weer bij jullie langskom!

21 opmerkingen:

  1. Ooooh....en wat een super leuke kerstkaart heb je ermee gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, je hebt een superleuke kaart met je nieuwe hamstertje gemaakt!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuke kaart met de hamster, Marjolein. Hij is inderdaad superschattig. Hoe verzint Eline dat toch telkens weer...
    Fijn dat je weer meedoet met 52WTC!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke gezellige kerstkaart Marjolein. Leuk compleet tafereeltje met dat achtergrond plaatje.
    Leuk dat je weer meedoet bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een schattige kerstkaart met het hamstertje.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een mooi kaartje met het schattige hamstertje, leuk tafereeltje op de achtergrond heb je gebruikt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super mooi gedaan dit jaartje.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw echt super tof geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een super leuke kerstkaart Marjolein!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ach wat een lieverd!!!!
    leuk dat je er bij bent met de wekelijkse challenge van 52WTC.
    liefs Annemarie en Merit DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wow wat leuk deze kersthamster! Ik heb hem ook maar nog geen tijd gehad om er iets mee te maken!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig! Supermooi kaartje heb je gemaakt. Groetjes, Laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat een leuk kerstkaartje, mooi tafereeltje samengesteld! Ik kocht deze week de mol, begin nu natuurlijk te twijfelen of ik niet ook beter... Maar je kan niet alles kopen natuurlijk.
    Doe je niet mee met onze rood/groen maandchallenge? Dan kan je je kaartje vanavond nog linken bij het bericht van vorige vrijdag.
    Groetjes
    Nancy 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een schatje is de hamster, ik hoop eigenlijk nog eens op cavia's, hihi. Leuke kaart heb je gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Echt super leuk! Ik kan me helemaal voorstellen dat je er meteen me aan de slag wilde gaan. Dan kriebelen je vingers!
    Ik heb nu last met het plaatsen van de reacties, vraagt elke keer of ik een robot ben en kan het niet negeren, heel vervelend. Soms moet ik zelfs plaatjes aanklikken met zebrapaden of verkeerslichten... Hoop dat het niet lang duurt, want dat kost zo veel tijd!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hele mooie kaart! Leukzijn die hamsters hè? Ik heb er ook een kaart mee gemaakt

    Hobbygroet Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een enig kaartje Marjolein, met nieuwe stansjes wil je altijd meteen aan de slag hè!
    Ik zie dat ik je nog niet volg, dat ga ik dus meteen doen!
    groetjes Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een supertoffe kaart is dit met die superschattige hamstertjes Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een superleuke kerstkaart met de leuke hamster, je hebt een een mooi tafereeltje gemaakt
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een schattig , lief kerstkaartje met de leuke hamster.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Prachtige kerstkaart v week 36 met dit hamstertje Marjolein ,
    gezellig dat je meedoet en ik wens je een Fîjn weekend toe !!
    Groetjes Epie DT52WTC .....

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier. Je reactie moet eerst goedgekeurd worden voor je hem terugziet, dit ivm spammers.