Pagina's

Silhouetstempelen 2

Vorige week postte ik deze kaart, die als voorbeeld dient bij de lopende Lift Challenge. Ik vond de kaart mooi, maar was niet helemaal tevreden met de zwarte inkt. Dus ik heb nog een kaart gemaakt en het daar net iets anders aangepakt.

Ik heb een strook afgeplakt met sticky notes en vervolgens Distress Inkt geblend. Nadat ik deze goed heb laten drogen, heb ik mijn stempels erbij gepakt en deze met behulp van de Versamark en het embossingpoeder gestempeld en verhit. Dat geeft een mooie glans en een gelijke kleur op zowel het witte als het gekleurde gedeelte. De stempels zijn weer van Altenew, evenals de tekststempels. Om het af te maken nog een paar doorzichtige drops erop en klaar is de kaart. 

Gebruikte materialen
Altenew - Floral Shadow 
Altenew - Wishing You
Distress Inkt - Dried Marigold, Fired Brick, Aged Mahogany
Wow! Embossingpoeder - Primary Ebony Regular

7 opmerkingen:

  1. Prachtig Marjolein qua kleur en stempel . Fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig kaartje heb je gemaakt! Het is met niet opgevallen dat de zwarte inkt niet goed was bij het andere kaartje.
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaart is dit Marjolein!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh.... deze is ook heel mooi! Herhaling is vaak prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is een prachtige kaart geworden, goed idee om het nu eens anders aan te pakken! Het resultaat is er na!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooi kaartje!

    Groetjes, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Deze is ook schitterend, Marjolein! Leuk dat je een tweede kaart maakte.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier. Je reactie moet eerst goedgekeurd worden voor je hem terugziet, dit ivm spammers.