Pagina's

Sweater Weather

For English, please use the translatebutton

En ook deze dinsdag is het weer mijn beurt om een voorbeeld te maken voor Try Stampin' on Tuesday. Opnieuw een sketch, met als optioneel thema "coloring / inkleuren". 
Ik ben voor een herfstkaartje gegaan; schattige diertjes in een lekker warme trui. Ik heb de diertjes ingekleurd met Copic's en de achtergrond bewerkt met distressinkt. 

Gebruikte materialen
My Favorite Things - BB-80 Sweater Weather in the Woods
My Favorite Things - MFT-1399 Mountain High
Marianne Design - Pretty Papers Bloc PK9138 Canadian Fall

Graag zie ik jullie deelname weer langskomen! Fijne dinsdag.





5 opmerkingen:

  1. wat een TE schattig kaartje heerlijk hoe die twee erbij staan in hub dikke warme trui!!

    liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ach wat een super schattig kaartje en leuk met die lekkere warme truien!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super schattig kaartje Marjolein, de diertjes zijn voorbereid op de herfst.
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele leuke kaart, mooi met dat geruite dessinpapier!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier. Je reactie moet eerst goedgekeurd worden voor je hem terugziet, dit ivm spammers.