Pagina's

Kerstkaart week 40

Het is weer donderdag, dus tijd voor een kerstkaart voor 52 Weeks to Christmas. Deze week heb ik een kaartje waarbij ik de bijna allerlaatste restjes van het prachtige Stampin' up kerstpapier heb gebruikt. Ik heb nog maar wat kleine stukjes over, dus daar ga ik binnenkort nog een laatste kaart mee maken. Wat heb ik daar veel plezier mee gehad. De combinatie met de kerstboom en goud is goed bevallen, dus deze kerstkaart heb ik hier ook mee gemaakt.

Gebruikte materialen
Marianne Design Collectables - COL1459 Eline's Christmas Tree
Stampin'up! - Wrapped in plaid designpapier
My Favorite Things - CS-243 Snow Globe Sentiments

Tot vanavond of morgen, wanneer ik weer bij jullie kijk!

17 opmerkingen:

  1. Mooie kerstkaart heb je gemaakt, Marjolein!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is dit leuk Marjolein
    Fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooi kaartje met de leuke papiertjes
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kerstkaart met mooi papier!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kaart Marjolein, de boom is een echte blikvanger geworden.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. een prachtige kaart!!!!
    Gezellig dat je meedoet met de wekelijkse kerstkaart!!!
    liefs Annemarie en Merit DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke kerstkaart Marjolein!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dan heb je een goede keuze gemaakt bij de aanschaf Marjolein, als je zo tot de laatste snipper het papier hebt opgemaakt. Het is een mooie sfeervolle kerstkaart geworden vind ik. Dat goud geeft er een feestelijk tintje aan.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda (dt 52 WTC)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een hele mooie kerstkaart Marjolein, en je papiertjes passen perfect bij elkaar.
    Groetjes, Laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie kerstkaart met die boom, en heel mooi papier ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel mooi je kerstkaartje voor deze week Marjolein...
    Groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel mooie kaart weer Marjolein. En wat knap dat je bijna al het papier hebt opgemaakt!
    Gezellig dat je meedoet met 52WTC.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie kaart, leuk papier is dit zeg.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooie kaart. Helemaal mijn kleurtjes.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Helemaal top dit kerstkaartje voor week 40
    Fijne weekendgroetjes Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel mooi kerstkaartje, leuke restjes, gave papiertjes!
    Bedankt voor je deelname aan onze wekelijkse challenge bij 52WTC.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  17. die is leuk geworden ! mooi
    grtjs, martina DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier. Je reactie moet eerst goedgekeurd worden voor je hem terugziet, dit ivm spammers.