Pagina's

Heel veel sneeuwpret & Waar is dat feestje?!

Ik heb erg leuk hobbynieuws! Ik mag namelijk sinds kort deel uitmaken van het Scrap & Co Designteam! Dat betekent dat ik iedere maand met de nieuwe producten van o.a. Marianne Design voorbeeldkaarten mag maken voor in de winkel! Gaaf hè? Ik ben echt supertrots en blij dat ik mijn enthousiasme en voorliefde voor Marianne Design kan delen met anderen.

De eerste kaart is deze, met de nieuwe superleuke sneeuwpoppen! Deze set is een stempel en snijmal ineen, dus dat werkt ook erg mooi.  Ze zijn ingekleurd met Copic's.

Gebruikte materialen
Marianne Design Craftables - CR1510 Lange tags
Marianne Design - EC0184 Eline's Snow Fun - Snowmen
Marianne Design - CS1036 Hallo Winter
Marianne Design - Pretty Papers Bloc PB7057 Eline's Snowflake Kisses
Marianne Design - Enamel dots PL4515 Snow & Ice
Marianne Design - Snow Paper CA3104

De tweede kaart die ik gemaakt heb, is deze, met de superschattige stokstaartjes. De stokstaartjes staan op de uitkijk; waar blijft de jarige job? Heel handig dat je dan wat boomstammetjes vindt om even goed ver te kunnen kijken. 

Gebruikte materialen
Marianne Design Collectables - COL1460 Eline's Sleigh (cadeautje)
Marianne Design Collectables - COL1490 Eline's Stokstaartjes
Marianne Design Craftables - CR1336 Punch die Autumn Leaves
Marianne Design Craftables - CR1417 Punch Die ABC
Marianne Design Creatables - LR0684 Wood Slices
Marianne Design - Pretty Papers Bloc PB7059 Eline's Atumn Whispers


3 opmerkingen:

  1. Wat een leuk nieuws, hartelijk gefeliciteerd!

    Wat een mooie tere kleuren heb je gebruikt voor je kerstkaart, erg mooi.
    En de stokstaartjes zijn erg grappig, leuke kaart.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met je nieuwe job Marolein! Wat leuk dat je met je favoriete merk (ook het mijne) elke maand kaarten mag maken.Je laat meteen al een paar prachtige kaarten zien!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd Marjolein dat is toch super leuk .
    Prachtig kaartjes zo leuk gedaan.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier. Je reactie moet eerst goedgekeurd worden voor je hem terugziet, dit ivm spammers.