Pagina's

IJskristallen

Deze maand zijn ook prachtige stempels van Henriëtte Geurkink uitgekomen. Ik heb met de IJskristal gespeeld. Op deze kaart ben ik begonnen met een zwart stuk stevig papier. Met Versamark en clear embossingpoeder heb ik de stempel erop gezet. Daarna ben ik met Distress Oxide inkt gaan stoeien. Toen dit naar tevredenheid was heb ik met spray gesproeid en om het af te maken een tekst gestempeld en wat pailletten geplakt.

Gebruikte materialen
Marianne Design - MM1636 Ice Crystal
Marianne Design - CS1036 Hallo Winter
Distress Oxide Inkt - Ice Spruce, Peacock Feathers, Speckled Egg
Clairefontaine - Paint ON Multi-Techniques Noir
Ranger Dylusions Shimmer Spray - White Linen
WOW! - Embossingpoeder Clear Gloss

Voor het label ben ik begonnen met een stuk wit papier. Hier heb ik wederom met Distressinkt geïnkt, en heb ik met behulp van een stencil wat sterren op de achtergrond aangebracht. Dit heb ik goed laten drogen. Vervolgens heb ik met Versamark en koperkleurige embossingpoeder de ijskristal aangebracht. Als laatste heb ik weer wat koperkleurige pailletten aangebracht. Dit label is klaar om aan een cadeau bevestigd te worden!

Gebruikte materialen
Marianne Design - MM1636 Ice Crystal
Marianne Design Craftables - CR1510 Lange tags
Dutch Doobadoo - Mask Art - Stars A6
Distress Oxide Inkt - Chipped Sapphire, Forest Moss, Fossilized Amber, Squeezed Lemonade
WOW! - Embossingpoeder Copper Pearl

7 opmerkingen:

  1. Ooo dit vind ik zo'n mooie stempel, hij staat op mijn verlanglijstje. Wat heb je een prachtige kaart en label gemaakt. Heel mooi de kleuren van de achtergronden en bij het label prachtig die koperkleur en hetb lauw naar de hoeken toe in de achtergrond. Heel mooi gedaan!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow wat mooi zijn ze geworden, super mooie stempel!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een goede uitleg van hoe je kaartje is ontstaan Marjolein, heel leuk om te lezen dat de basis zwart is van je kaart en wit van je label, krijg je toch een heel ander effect hè!
    Allebei vind ik ze heel erg mooi! Fijn weekend verder,
    groetjes Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterend gedaan!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Vind het een pracht van een kaart geworden, marjolein. Ook het label is erg mooi geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie kaart, wauw!! Ook je label is leuk geworden. Nog een fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een prachtige chique kaart en een hele mooie label. Super mooi gemaakt. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier. Je reactie moet eerst goedgekeurd worden voor je hem terugziet, dit ivm spammers.