Pagina's

Kerstballen

En het laatste voorbeeld voor deze maand. Heel anders dan de vorige kaarten. Door de stijl van de kerstballen en de prachtige dennentakken, vond ik een vintage-achtige kaart wel zo passend. De kerstballen heb ik bewerkt met wat Cadence pasta, om ze een glimmertje te geven. 


Gebruikte materialen
Studio Light - Embossing Die Cut Stencil - Essentials nr.99
Marianne Design Creatables - LR0681 Happy New Year Baubles
Marianne Design Creatables - LR0683 Pine Branch Set
Marianne Design - KJ1719 Christmas Song (stempels)
Marianne Design - Pretty Papers Bloc PK9165 Brocante Winter
Cadence - Dora Wax Parelmoer

Goed weekend alvast!

6 opmerkingen:

  1. Een prachtige kaart marjolein! Ik had graag je kaart iets groter willen zien door op de foto te klikken maar dat gaat niet.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi zeg. De ticketstans vind ik erg leuk, heb er zelf 2, gebruik ze eigenlijk te weinig...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heey Marjolein,

    dat is een mooie vintage kerstkaart geworden. Leuk zo op de ticketmal.

    Groetjes Femke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaart Marjolein!! Gave kleuren en super opgebouwt.
    Fijn weekend!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Altijd weer leuk die ticketstans !
    Mooi geheel !
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier. Je reactie moet eerst goedgekeurd worden voor je hem terugziet, dit ivm spammers.