Pagina's

Kerstkaart week 42

En nu, de allerlaatste kaart met dit prachtige papier van Stampin' up. Er konden nog net drie kerstboompjes uit. Het idee heb ik van Pinterest geplukt. Ook weer eens leuk om mijn embossingfolders te gebruiken. Daar moet ik eens vaker aan denken.

Ik link deze kaart weer bij 52 Weeks to Christmas en kom vandaag of morgen weer bij jullie langs!

Gebruikte materialen
Marianne Design Collectables - COL1459 Eline's Christmas Tree
Onbekend merk - snijmal label
Stampin'up! - Wrapped in plaid
Marianne Design - CS0991 Fijne Kerstdagen
Marianne Design - 3D Design Folder Japanese Star
Wow! Embossingpoeder - Gold Pearl

P.S. Hebben jullie mijn weggever al gezien? Kijk hier even!


26 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart heb je met je laatste stukje weten te maken...
    inderdaad prachtig papier!!
    en die embossing mal moet bij ons ook weer maar eens tevoorschijn gehaald worden.
    Gezellig dat je weer meedoet deze week.
    Liefs Annemarie en Merit DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooi kaartje, wat een mooi dp papier en mooie embossing achtergrond alles past zo mooi bij lekaar
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg leuke kaart en een embossing achtergrond is altijd mooi!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi deze kerstkaart met die leuke frisse kerstboompjes Marjolein...leuk embossings achtergrond ook..
    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk kerstkaartje met een mooie tekst erbij!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat staan die drie boompjes prachtige bij elkaar!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi je kaartje, super dat je er nog net 3 uit het papier kreeg. Hele leuke embossing folder.
    Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een mooi kaartje met de drie boompjes en de mooie ster erboven! De tekst vind ik ook een mooie! Leuk dat je meedoet met 52 WTC. groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Geweldig Marjolein, jij hebt echt alles uit dit mooie papier weten te halen. En het is een erg leuk kaartje, ga ik onthouden. Ja, ik gebruik mijn embossingmallen ook te weinig, toevallig pas weer, is best heel leuk!
    Leuk dat je weer meedoet met 52WTC deze week!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een Supermooi kaartje Marjolein en een hele mooie tekst.
    Groetjes, laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een gezellig kaartje met die leuke boompjes.
    Altijd kerstmis.....ik ben bang dat dat ook gaat vervelen ;-)
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een sfeervolle kerstkaart met die gezellige boompjes op je geëmboste achtergrond. Die mooie tekst is ook echt een mooie blikvanger zo.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuk kaartje marjolein.
    Mooi dat je nog net drie boompjes uit je DP kon halen....leuk papier!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oh, wat een mooie kaart, zo leuk met die boompjes ! Ja, ik moet mijn mallen toch ook weer eens gaan gebruiken... Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige kaart!
    Mooie tekst erop !
    Groeten Ineke
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Erg leuk deze kerstkaart.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een leuke kaart Marjolein, mooie boompjes heb je verwerkt. Embossingfolders, die heb ik ook wel, maar gebruik ze inderdaad te weinig. Hahaha, gewoon te veel spullen om uit te kiezen. Ik ga nog even kijken bij je weggever, ga ik je meteen volgen, ik kom toch iedere week even bij je kijken ;-).
    Groetjes, Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Leuke kaart, mooie kleurtjes en leuk die embossing op de achtergrond.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een leuke kerstboompjes Marjolein.
    Het papier is erg mooi, leuke tekst erbij en weer 1 voor de voorraad.
    Ik ga eens bij je weggever kijken....
    Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een super mooie kaart heb je gemaakt.
    Zo mooi met de achtergrondembossing, je hebt helemaal gelijk.
    Die zou ik ook vaker erbij mogen pakken, veel te mooi om in de kast te laten liggen.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Leuke kerstkaart met de mooie boompjes. Leuk papier gecombineerd. Je krijgt een kaart hopelijk komt die op tijd... we zijn wat langer onderweg... maar ik heb nog even... gaat vast goed komen. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Mooi die gestileerde boompjes uit dit restje papier! De embossing staat er mooi bij, gaaf kaartje Marjolein.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat gaaf. Leuke boompjes uit dat mooie papier en ze staan zó leuk in die pot! De geëmboste achtergrond staat er tof bij.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat heb je een super leuke kaart gemaakt met die kerstboompjes! Die embossing folder erbij is ook erg mooi. Ik ben je gaan volgen om ook je andere creaties te kunnen zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een leuke kerstboompjes ! Mooi in die papiertjes ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier. Je reactie moet eerst goedgekeurd worden voor je hem terugziet, dit ivm spammers.