Pagina's

Schommelkaart met wasbeer

Het is weer dinsdag en mijn beurt om een voorbeeldkaart te maken voor Try Stampin' on Tuesday. Dit keer mag je een schommelkaart maken, al dan niet in combinatie met een sketch. Ik heb deze schommelkaart gemaakt met het wasbeertje erop. Verder heb ik al wat ouder papier van Stampin' up gebruikt.

Gebruikte materialen
Marianne Design Collectables - COL1472 Eline's Wasbeer
Marianne Design Creatables - LR0556 Forest Trees
Marianne Design Creatables - LR0625 - Van Harte & Ballon 25th anniversary
Marianne Design Craftables - CR1510 Lange tags
CraftEmotions 130501/1707 Tekst Diversen
Stampin'up! - Sweet Sorbet

Ik ben benieuwd wie er deze keer weer mee gaan doen! 

7 opmerkingen:

  1. Schattig kaartje met deze leuke wasbeer.
    Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een lieverd, we gaan proberen mee te doen hoor..
    liefs Annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg gave wiebelkaart, ik hou van dit model! Leuk papier, en het boompje erbij is net de finishing touch.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wat een toffe schommelkaart!! Leuk met die ballon erbij.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldig leuk kaartje! Ik kreeg al een compliment dat wij (ze zullen wel Nederlanders bedoelen) zulke leuke stansen hebben van diertjes. EN jij laat er weer een zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leukerd! Ik hou van wiebelkaarten en deze is heel mooi geworden!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoe leuk deze wiebelkaart met het wasbeertje ! Mooi in deze zachte kleurtjes! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier. Je reactie moet eerst goedgekeurd worden voor je hem terugziet, dit ivm spammers.