Pagina's

Kerstkaart week 28

Toen ik laatst met mijn Delfts blauwe kerstkaart klaar was, was ik ook benieuwd hoe ze er in een andere monochrome tint uit zien. Eentje dichtbij blauw; turquoise. Hier heb ik de kerstballen gestempeld en de achtergrond bewerkt met Metallic Watercolor van Altenew. Helaas zie je de glinstering niet heel goed op de foto. 

Gebruikte materialen
Altenew - Brilliant Baubles
Altenew - Mini Ink Cube Set
Altenew Watercolor Metallic Watercolor 14 Pan Set

Tot vanavond of morgen, wanneer ik weer bij jullie een kijkje neem!

19 opmerkingen:

  1. Prachtig kaartje Marjolein!
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele mooie kaart met deze gestempelde kerstballen.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een hele fijne kerstkaart !
    Fijne dag, laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi, Marjolein! Ik hou altijd erg van blauw en turquoise tinten. Jammer dat we glitter niet zien, maar ik geloof meteen dat ie er op zit en een mooi effect geeft.
    Fijn dat je weer meedoet met 52WTC!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat mooi deze gestempelde kerstballen met die subtiele achtergrond.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtig kerstkaartje in hele mooie kleuren! Ook als de glinstering niet te zien is is het een hele mooie kaart!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke kerstkaart, mooie kleuren. Je ziet inderdaad de schittering niet op de foto, maar ik denk dat het inderdaad een mooi effect geeft.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hij is weer super leuk !
    Groeten Ineke
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een mooi kaartje mooi zijn die gestempelde kerstballen mooie kleurencombinatie
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Schitterende kaart, Marjolein! Prachtige decoratieve kerst ornamenten in blauw en ik snap dat de shimmer op de achtergrond er heel mooi bij is.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat MOOI gedaan....schitterend kaartje!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie kaart, prachtige kleuren ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een heel mooi kaartje en erg mooi gedaan met deze kleur en de kerstballen! Fijn dat je meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ook in deze kleur weer een prachtige kerstkaart.
    Groetjes van marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Het is weer een mooie kerstkaart Marjolein. Gave stempels.
    Gezellig je weer te zien bij 52 weeks to Christmas.
    Lieve groetjes Miranda dt-52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  16. mooie kerstballenkaart Marjolein!
    Groetjes
    Nancy 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtig kerstkaartje met die mooie kerstballen erop Marjolein...
    Ook prachtige kleurtjes ...
    Groetjes
    Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  18. mooi kaartje heb je zo gemaakt, geslaagd hoor
    grtjs, Martina DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier. Je reactie moet eerst goedgekeurd worden voor je hem terugziet, dit ivm spammers.