Pagina's

Dingen die vliegen

For English, please use the translatebutton!

Goedemorgen weer! Deze dinsdag is het mijn beurt om een voorbeeld te maken voor Try Stampin' on Tuesday. Een sketch met een thema als optie: "things that fly". Ik heb voor mijn vlinders van Stampin' up gekozen. Ik ben blij met ze, wat zijn ze leuk.

Het designpapier is al een oudje, ook van Stampin' up. De lucht op de achtergrond is bewerkt met een stencil en altenew inkt. Met zo'n lekker zachte (in dit geval oorspronkelijke) make-up borstel.

Gebruikte materialen
Stampin'up! - Vlinderdans
Stampin'up! - Sweet Sorbet
My Favorite Things - MFT ST100 Mini Cloud Edges

Veel plezier weer als je mee gaat doen met deze challenge! Trouwen, de DT-oproep loopt nog tot 11 juli, dus mocht het je leuk lijken om eens in de twee weken een voorbeeldkaart te maken en wekelijks bij een aantal deelnemers te reageren, kijk dan even hier voor meer informatie hoe je je kunt aanmelden!




8 opmerkingen:

  1. Super mooie kaart! Heel mooi ook die achtergrond.
    Ik ga proberen weer mee te doen hoor.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg mooie vlinderkaart, Marjolein!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooi kaart als of ze ieder moment kunnen wegvliegen mooie kleurencombinatie
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superleuke kaart! Mooie achtergrond.
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een hele mooie kaart Marjolein, mooi zoals je de wolkenpartij gemaakt hebt en die vlinders zijn prachtig.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie vlinderkaart Marjolein!! En geen gemakkelijke schets maar goed gelukt.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel leuk voorbeeldkaartje heb je weer gemaakt! Mooi met dat stencil. Ik heb net zo'n borsteltje gekocht. Nu nog uitproberen. Schijnt fijn te werken...

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier. Je reactie moet eerst goedgekeurd worden voor je hem terugziet, dit ivm spammers.