Pagina's

Een hap uit je kaart(en)

Vanavond nog een tweetal kaarten waar ik vandaag mee bezig ben geweest. Ik heb nog vakantie, maar vandaag was het in Arnhem grotendeels echt weer om binnen te blijven. Daarom heb ik eerst mijn huis gesopt en daarna ben ik lekker gaan stempelen. Ik heb de Helleborusset erbij gepakt en ben aan de slag gegaan met de challenge van Dutch Card Lovers, waar ze graag een kaart met een hap eruit willen zien. Ik stempel graag iets meer bloemen als ik met de laagjesstempels aan de slag ga, dus ik heb de bloemen in roze en blauwgroen gestempeld. Zo kon ik ook twee kaarten maken. 

Gebruikte materialen
Altenew - Build-A-Flower - Hellebore Stamp and Die Bundle
Altenew - Beautiful Day (tekst)
Marianne Design Craftables - CR1354 Punch die Vlinders
Marianne Design Craftables - CR1360 Basic Passe-Partout / Circles
Echo Park Paper Co - Spring Fling

Gebruikte materialen
Altenew - Build-A-Flower - Hellebore Stamp and Die Bundle
Altenew - Fancy Greetings 
Marianne Design Craftables - CR1354 Punch die Vlinders
Marianne Design Craftables - CR1360 Basic Passe-Partout / Circles
Carta Bella - Dots & Stripes, It's a boy

Leuk om te zien hoe kleuren werken: met dezelfde stempels toch een heel andere sfeer op de kaarten.
Tot morgen, wanneer ik weer een kerstkaart laat zien!




7 opmerkingen:

  1. Echt mooie kaarten maakte je met de gave stempels! Ook lekker vrolijke kleuren...top!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Marjolein,
    het eerste is een heel mooi kaartje, maar de tweede is eigenlijk net zo gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze zijn allebei prachtig, Marjolein! Mooie bloemenstempels en erg leuk met dit papier ook, lekker fris! Fijn dat je meedoet met DCL, dank je wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heey Marjolein,

    dat zijn 2 prachtige kaarten geworden. Heerlijke kleurtjes ook.

    Groetjes Femke.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Supermooie kaarten, heel mooi gedaan. De kleuren zijn geweldig, heel fris en vrolijk!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Twee hele mooie kaarten Marjolein! Heel leuk gedaan. Dankjewel voor het meedoen bij DCL!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige kaarten met deze mooie bloemenstempels! Ze zijn inderdaad door de kleuren toch wel heel verschillend. Het blauwe ruitje vind ik ook zo schattig in de achtergrond. Hele gave kaartjes! Bedankt voor het meedoen met DCL.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier. Je reactie moet eerst goedgekeurd worden voor je hem terugziet, dit ivm spammers.