Pagina's

Kerstkaart week 31

Op deze donderdag een zwart-grijs-roze kerstkaart voor 52 Weeks to Christmas. Dit keer heb ik het niet zo typisch kerstachtige, maar prachtige designpapier van Eline Pellinkhof gebruikt, evenals haar ijsbeer. Veel Marianne Design-spulletjes, in combinatie met de tekst van My Favorite Things. Wat heb ik toch al veel plezier gehad van deze teksten! Ze zijn smal en strak en kunnen dus ook prima op een label; ik geloof dat ik ze daarom zo handig vind.


Gebruikte materialen
Marianne Design Collectables - COL1370 Eline's Polar Bear
Marianne Design Craftables - CR1360 Basic Passe-Partout / Circles
Marianne Design Craftables - CR1448 Punch Die Star
My Favorite Things - CS-243 Snow Globe Sentiments
Marianne Design - Pretty Papers Bloc PB7057 Eline's Snowflake Kisses
Marianne Design - AK0075  Eline's Snowflake Kisses Backgrounds

Tot vanavond of morgen, wanneer ik weer bij jullie kijk naar de creaties!

18 opmerkingen:

  1. Wat een super schattig winters kaartje heb je gemaakt, Marjolein!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk deze zwart-grijs-roze kerstkaart Marjolein, je ijsbeer komt de kaart binnenlopen.
    Fijne dag groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kerstkaart Marjolein .....
    Fijne dag groetjes Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuke kaart met de ijsbeer...top!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtig winters kaartje, leuk die ijsbeer die om de hoek komt kijken!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow, ik vind je kaart supergaaf met de ijsbeer op deze sketch.
    Groetjes Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooie deze kerstkaart ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh, wat een mooie kaart, heel mooie kleur-combinatie, en zo leuk met die ijsbeer ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een fijne kaart en alles past mooi bij elkaar. Groetjes, laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig kaartje, Marjolein. Mooie kleuren, ik vind dit ook zo’n mooie kerstlijn in die aparte kleurtjes.
    Fijn dat je weer meedoet met 52WTC!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een hele leuke kerstkaart Marjolein, ik vind de ijsbeer er ook leuk opstaan.
    Lieve groetjes, Wilma Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi, winters kaartje in deze leuke kleuren
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ah wat een mooie kaart heb je gemaakt Marjolein, met de mooie ijsbeer. Perfect voor onze nieuwe challenge zou ik zeggen... Bedankt dat je mee doet bij 52 WTC. Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel gaaf kaartje! De ijsbeer is ook heel leuk en helemaal zo op deze manier. Hij komt net precies je kaart oplopen!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heey Marjolein,

    dat is een supergave kaart geworden met de ijsbeer. Mooie kleurencombinatie dat roze met grijs en ik ben dol op de niet zo traditionele kerstkleuren. Vind ik vaak wat liever ogen.

    groetjes Femke.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wat een mooi kaartje met de leuke ijsbeer die om het hoekje kijkt het dp papier is erg mooi gebruik het ook graag
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat is die ijsbeer toch leuk. Hij komt heel nieuwsgierig je mooie kaart opgelopen hihi. Leuke kleuren Marjolein. Een mooie kerstkaart.
    Gezellig je weer te zien bij 52 weeks to Christmas.
    Lieve groetjes Miranda dt-52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  18. heel mooie kerstkaart in deze kleuren. Ik hou ook van kleine tekststempeltjes, altijd leuk om ergens een minilabeltje tussen te verwerken, of op banners zoals jij hier gedaan hebt!
    Groetjes
    Nancy 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier. Je reactie moet eerst goedgekeurd worden voor je hem terugziet, dit ivm spammers.