Pagina's

Kolibrie en hibiscus

Al een tijdje zat deze kaart in mijn hoofd, naar aanleiding van de afgelopen challenge van Dutch Card Lovers. Daar was de opdracht "een hap uit je kaart"; ik dacht dat in dit geval "een gat in je kaart" ook wel leuk zou zijn :) . Maar, ik moest even wachten tot de achtergrondstempel arriveerde. 
Misschien had ik de achtergrondstempel niet moeten embossen, maar ook met gewone inkt moeten stempelen. Maar goed, de stempel is binnen dus ik kan nu volop experimenteren, zoals ik hier eigenlijk ook al deed door met mijn copics op kraftkleurig papier te kleuren. Erg leuk dat dit ook lukt!

Gebruikte materialen
My Favorite Things - BG-127 Harmonious Hibiscus Background
My Favorite Things - CS-473 Happy Hummingbirds
Copic Ciao Markers
Acetaat

Goed weekend gewenst!

8 opmerkingen:

  1. Nou ik vind het toch wel super mooi hoor hoe je de achtergrond hebt gedaan en ook prachtige kleuren!
    Als je je andere versie ook probeert kunnen we vergelijken...leuk!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super vrolijke kaart! Hij is goed gelukt.
    Succes met verder uitproberen.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow, prachtige kaart, en supermooie kleuren!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat heb ik nou nog nooit geprobeerd en ben ik al lang van plan. Het is jou echt heel goed gelukt met de copics de stempel in te kleuren..

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow prachtig, de kleuren super mooi.
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schitterend vind ik de achtergrond, juist mooi met de embossing! En werkelijk prachtig ingekleurd, ook de vogels. Een heel erg mooie kaart!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schitterende kaart en wat een prachtige kleuren!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. This is stunning! I love the colors you chose, and coloring with Copics on kraft is now on my to-try list!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier. Je reactie moet eerst goedgekeurd worden voor je hem terugziet, dit ivm spammers.