Pagina's

Sunflower Daisy

For another language, please use the translate button on the bottom!

Vandaag was het echt lekker weer om te knutselen. Grijs, druilerig, af en toe een buitje en ook een beetje fris. Ik had zin om weer eens lekker met mijn zonnebloemstempels aan de gang te gaan. Helemaal toen ik bij The Flower Challenge zag dat hun challenge (die nog maar een paar uur loopt) is om een zomerse of winterse kaart te maken. Ik heb duidelijk voor zomerse bloemen gekozen. Alhoewel, die donkere, naar rood kleurende zonnebloemen geven ook wel een herfstgevoel. Ik hoop eerst op nog een paar zomerse dagen. 

De achtergrond heb ik bewerkt met aquarelverf, van zowel Royal Talens (een oudje), als de mooie metallic-tinten van Altenew. De bloemen zijn gestempeld met de Altenew-inkten (die echt heel mooi stempelen bij laagjes) op in dit geval Perfect Colouring Paper. De tekst is met embossingpoeder bewerkt.

Gebruikte materialen
Altenew - Sunflower Daisy Stamp
Altenew - Sunflower Daisy Die set
Altenew - Sentiment Strips 
Altenew - Mini Ink Cubes
Altenew - Metallic Watercolor
Royal Talens - Aquarelverf

Fijne avond nog even en een mooie zondag!

7 opmerkingen:

  1. Je kaart is prachtig gemaakt, zo mooi van kleur en een geweldige stempel.
    Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige zonnige kaart!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi gestempeld deze stralende zonnebloemen. Je kaart doet me aan Frankrijk denken Marjolein, daar zie je hele velden vol. Mooi ook zoals je de achtergrond maakte en de tekst op zwart geeft er lekker pit aan vind ik.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beautiful arrangement of the summery yellow flowers! The subtle coloring on the background looks great! Thank you so much for playing along at The Flower Challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterend kaartje heb je gemaakt! Uit je tekst begrijp ik dat je de bloemen meerdere keren met verschillende kleuren moet stempelen. Erg mooi gedaan!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie, zonnige kaart! Mooi gekend en prachtige kleuren gekozen voor het stempelen van de bloemen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat heeft Altenew toch mooie stempels, een prachtige kaart heb je ermee gemaakt Marjolein!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier. Je reactie moet eerst goedgekeurd worden voor je hem terugziet, dit ivm spammers.