Pagina's

Kerstkaart week 26

Deze week start de maandelijkse challenge bij 52 Weeks to Christmas. Omdat ik vorige maand in de top 3 stond, mocht ik een voorbeeld maken voor deze maand. Leuk! 
De opdracht is een kaart in blauw-wit te maken. Ik moest meteen denken aan Delfts blauw. Daarom deze week een Delfts-blauwe kerstkaart! 

Gebruikte materialen
Altenew - Brilliant Baubles
Altenew - Mini Ink Cube Set

Ik ben benieuwd wat jullie voor deze uitdaging gaan maken. Veel plezier ermee! En een kleine tip: bij Mijn Hobbyhonk Challenges is het thema: Kerst in juni! Daar link ik deze kaart ook.

Tot vanavond of morgen, wanneer ik weer even bij jullie op het blog neus.

15 opmerkingen:

  1. Prachtig kaartje met deze mooie kerstballen.
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kerstkaart heb je gemaakt, Marjolein!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooi kaartje met de wit/blauwe kerstballen
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kerstkaartmet al die blauwe kerstballen!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een ontzettend leuke voorbeeld kaart heb je gemaakt in de blauw/wit tinten.
    fijn dat je GDT wilde zijn bij 52WTC deze week.
    Liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw wat een mooie kaart met die gestempelde kerstballen in blauw-tinten Marjolein. Wat leuk dat je gast-designer bij 52 WTC wilde zijn, dank je wel.
    Lieve groetjes Miranda (dt-52 WTC)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie kerstkaart heb je gemaakt in deze kleuren! Bedankt dat je gast-designer wilde zijn!
    Groetjes Suzan
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een heel mooie kaart met die kerstballen in verschillende blauwtinten ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig hoor deze kaart met de delfts-blauwe ballen.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige blauwe kerstkaart Marjolein. Prachtig al die ballen in verschillende tinten!
    Gezellig dat je weer van de partij bent bij MHH en heel veel succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kaart, Marjolein. Leuk dat je GDT wilde zijn. Je maakte een prachtige Delfts Blauw kaartje met die mooie kerstballen. En bedankt voor de tip van MHH!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een toffe kaart als gastdesigner Marjolein, leuke delfts-blauwe kerstballen!
    Nancy 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Marjolein,
    jouw voorbeeldkaart is ook heel gaaf! Blauw wit vind ik altijd mooi voor de winter of kerst.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuk gedaan met dat kader zo is het net een Delfts blauw tegeltje!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie kaart met de blauwe kerstballetjes! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier. Je reactie moet eerst goedgekeurd worden voor je hem terugziet, dit ivm spammers.