Pagina's

Kerstkaart week 24

En zo is het alweer de tweede donderdag van juni! Ook op deze donderdag een kerstkaart voor 52 Weeks to Christmas. Ik blijf in de roodtinten, maar deze keer weer met het papier van Pion Design. De ticketmal had ik al te lang niet meer gebruikt, dus die was ook hoognodig aan de beurt.

En wat heerlijk!! Vandaag is mijn laatste werkdag voor de vakantie. Dit jaar een vakantie in Rundumhaus en op Balkonia; gelukkig is er veel moois te zien in Nederland. Heeft er iemand nog een leuke tip? Ik hou (naast van knutselen), van wandelen in de natuur, historische plaatsen/stadjes bezoeken. Zelf woon ik in Arnhem en daar weet ik wel zo ongeveer waar het mooi is, maar ik ben benieuwd naar jullie tips!

Gebruikte materialen
Pion Design - Let's be jolly
Diamond Press - DP1249 - Fashion Dies Block Alpha Capital
Mama Elephant - Mini Tags
Marianne Design Craftables - CR1378 Tiny's Pine Tree Branch
Marianne Design Creatables - LR0142 Mini Poinsettia
Studio Light - Embossing Die Cut Stencil - Essentials nr.98
Marianne Design - CS0991 Fijne Kerstdagen

Tot vanavond of morgen, wanneer ik weer een kijkje bij jullie neem! Fijne donderdag

21 opmerkingen:

  1. Mooie kerstkaart heb je gemaakt, Marjolein!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuke kerstkaart Marjolein met die mooie SL stans !!
    Gezellig dat je meedoet aan week 24 , leuk .....
    Mijn tip is , kom es naar het groene Friesland toe :-)
    Fijne dag grtjs van Epie. DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heey Marjolein,

    het is een leuke vintage kerstkaart geworden!!!

    groetjes Femke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie vintagekaart heb je gemaakt! Ik vind Zeeland altijd erg leuk en dat combineer ik altijd met een bezoekje aan Doeading in Spijkenisse!
    Veel plezier en groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kaart. Leuk met dit dp en leuk met kerst in het goud. mooi plaatje. gefeliciteerd met je topper van vorige week. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd met je toppertje week 23! Deze kaart is ook al zo mooi. Mocht je van wandelen houden de bossen van Berg en Dal daar is het heel mooi om te wandelen. En natuurlijk Limburg 😊 En zoveel andere leuke plekjes in Nederland.
    Geniet van je vakantie Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart weer Marjolein! En natuurlijk gefeliciteerd met je top3 plekje!
    Rondom Tilburgs is veel moois te zien qua natuur (Loonse en Drunense Duinen, Regte Heide, Campina) maar ik hou ook erg van de kust!
    Fijn dat je weer meedoet met 52WTC!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie nostalgische kerstkaart! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een mooi nostalgisch kaartje mooie kleuren alles bij elkaar een mooie combinatie
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie vintagekaart met het nostalgische plaatje. Geniet van je vakantie! Hierboven al verschillende leuke suggesties.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtig kerstkaartje heb je gemaakt Marjolein. Bedankt voor je deelname bij 52WTC! Geniet heerlijk van je vakantie.

    Groetjes, Merit en Annemarie
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel mooi Marjolein !!!!!
    groeten Ineke
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtige kaart, hier houd ik van nostalgisch en in de traditionele kerstkleuren.
    Als je van wandelen houdt kan ik je de Amsterdamse Waterleidingduinen aanraden, eindeloos wandelen, mooie natuur en veel dieren zoals herten en vossen.
    Fijne vakantie!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een hele mooie sfeervolle kerstkaart heb je gemaakt Marjolein. Ik lees hierboven al leuke suggesties voor je vakantie.
    Leuk dat je weer meedoet bij 52 weeks to Christmas.
    Lieve groetjes Miranda dt-52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oh, wat een prachtige kaart, heel mooi papier en model ! Geniet van je vakantie, ik ga naar "Tuinesia" ! :))) Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een onwijs toffe kaart Marjolein!!Prachtig in de traditionele kleuren!
    Groetjes Gerlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een mooi romantisch kerstkaartje !
    Groetjes, laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtige kaart met een heel mooi nostalgisch plaatje.
    Mijn vakantietip?? Kom eens naar het noorden. Vesting Bourtange is mooi om te bezoeken en in de buurt kun je mooi wandelen in de natuur. Ook de stad Groningen heeft heel veel mooie oude plekjes. En nog verder naar het noorden heb je heel veel oude kerken met bijpassende (terp) dorpjes en in Slochteren de Fraeylemaborg met een heel mooi bos er achter. Genoeg te zien hier!!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een leuke kaart Marjolein....heel erg mooi met het oudere plaatje!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Marjolein,
    heel mooi kaartje is het. En voor kerst vind ik roodtinten altijd gaaf!
    Fijn vakantie! Als je in Arnhem woont ken je Zutphen en Doesburg en Deventer natuurlijk wel.
    Maar altijd leuk om rond te dwalen en te winkelen...Veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. mooi nostalgisch kerstkaartje!
    ik haal uit de tips hierboven vast ook nog ideetjes voor uitstapjes in Nederland. Begin maart waren wij in Arnhem, net terug toen alles dicht ging. Mooie regio waar je woont!
    Wij verblijven in Nederland meest in Zuid-Holland, voelen ons daar echt goed. Mooie natuur, leuke stadjes. Brabant is ook heel mooi, vorig jaar deden wij een rondvaart in de Biesbosch, zeker een aanrader, en Den Bosch, hou ik ook zo van!
    Anderzijds zijn er bij ons (je zuiderburen) ook heel veel mooie streken en stadjes natuurlijk!
    Nancy 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier. Je reactie moet eerst goedgekeurd worden voor je hem terugziet, dit ivm spammers.