Pagina's

Strelitzia / Paradijsvogelbloem

Vandaag is mijn eerste dag van de zomervakantie. Omdat een vakantie er dit jaar niet in lijkt te zitten, gaan we lekker wat dagjes weg. Bedankt iedereen voor de tips van gisteren! Ik heb bekende en onbekende leuke plekken gehoord, dus daar kunnen we een mooie keuze uit maken.

Vanochtend ben ik naar Scrap & Co geweest, waar ik zag dat de nieuwe Altenew-stempel "Bird of Paradise" binnen was. Dat vind ik nou echt een mooie, exotische bloem. In Nederland is deze bloem bekend als Strelitzia of Paradijsvogelbloem. 

Op mijn balkonnetje ben ik aan de slag gegaan met deze stempel. Het weer hielp goed mee om in de tropische sferen te komen!

Gebruikte materialen
Altenew - Bird of Paradise
Altenew - Wishing You
Altenew - Halftone Stencil
Dress My Craft - Clear Water Droplets
Embossingpoeder

De achtergrond is gemaakt met een combinatie van Altenew- en Distress Oxide inkten en een stencil. Om het af te maken heb ik er nog een paar Clear Water Droplets opgeplakt.

Goed weekend alvast!

Groeten,
Marjolein

7 opmerkingen:

  1. Heel erg mooi! Mooie stempelset! Je bent je vakantie goed begonnen ;-)

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een hele mooie zomerse kaart ! Je bent alvast goed met je vakantie begonnen geniet ervan !
    Fijn weekend, laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jij bent je vakantie al goed begonnen door op je balkon deze prachtige kaart te maken, hij ziet er super tropisch uit!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg mooie kaart, Marjolein.
    En een fijne vakantie gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig gemaakt Marjolein! Ondanks dat je niet op vakantie gaat, toch een hele fijne vakantieperiode gewenst!
    Groetjes Gerlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige zomerse kaart Marjolein. Mooi zoals de bloem uitkomt tegen die leuke achtergrond. Een goede start van de vakantie, nog veel plezier gewenst.
    lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige zomerse kaart in mooie kleuren! Je bent je vakantie goed begonnen.
    Fijne dagen nog, groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier. Je reactie moet eerst goedgekeurd worden voor je hem terugziet, dit ivm spammers.