Pagina's

Regenboogpost

Bij het 4 season challengeblog is de uitdaging deze keer om een kaart in de kleuren van de regenboog te maken. Een erg leuke, vrolijke uitdaging. Omdat ik onlangs een regenboog-designpapierblokje heb gekocht en ik met mijn leuke envelopstempeltjes aan de slag wilde gaan, heb ik beiden gecombineerd op deze kaart.

Gebruikte materialen
Altenew - Snail Mail Mini Stamp and Die Bundle
Lawn Fawn - Really Rainbow
Marianne Design Collectables - COL1358 Eline's Typewriter (tekststempel)
Altenew - Mini Ink Cube Sets

Fijne dag vandaag! Groeten Marjolein

15 opmerkingen:

  1. Supergave kaart, echt zo leuk die envelopjes in regenboogkleurtjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een vrolijke kaart! Leuk gedaan met die envelopjes in de bijpassende regenboogkleuren.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat leuk met al die kleine vlopjes in alle kleuren van de regenboog!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke en vrolijke kaart in die mooie regenboogkleurtjes, Marjolein!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuk gedaan hoor!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat super leuk gedaan in die toffe regenboogkleurtjes!!
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk met al die kleurtjes! Heel leuk gedaan. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een geweldig leuke en vrolijkekaart heb je gemaakt!!

    Liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  9. WAUW Marjolein!! Wat een onwijs toffe en gave fleurige kaart!
    Groetjes Gerlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat is dan helemaal natuurlijk een kust om aan deze challenge mee te doen. Je kaart is heel erg leuk! Ik wilde ook iets met mijn envelopjes stans doen, die bewaar ik nu maar voor een volgende keer!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gaaf!! Zo leuk met al die envelopjes!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik ben gek op kaartjes met regenboogkleurtjes! Dit is ook een heel mooie geworden, gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Superleuk en vrolijk kaartje heb je gemaakt, erg tof!
    Dankjewel voor je deelname aan onze regenboog-challenge op het 4 Season blog.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oh wat leuk! Prachtig! En lekker vrolijk ❤

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Superleuke kaart heb je gemaakt voor onze kleurenchallenge bij 4-Season Challenge Blog.

    Dank je wel voor je deelname.

    Groetjes Nelly (DT 4-SCB)

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier. Je reactie moet eerst goedgekeurd worden voor je hem terugziet, dit ivm spammers.