Pagina's

Bloemen in een kan

Op deze dinsdag is het weer mijn beurt om een voorbeeld te maken voor de lopende challenge bij Try Stampin' on Tuesday. Deze keer is er een sketch en optioneel kun je de inspiratiefoto gebruiken. Ik ben dit keer alleen voor de sketch gegaan. 
 

Gebruikte materialen
Marianne Design Craftables - CR1499 Kan met bloemen by Marleen
Marianne Design Creatables - LR0360 Tiny's Grass
Mama Elephant - Mini Tags
Altenew - Sentiment Strips 
Echo Park Paper Co - Spring Fling
Penny Black - 80-016 Summertime 


Dat was het weer voor vandaag! Fijne dag!











5 opmerkingen:

  1. Erg leuke en fleurige kaart, Marjolein!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een ontzettend leuke en fleurige kaart Marjolein! Mooi neutraal, kun je voor allerlei gelegenheden gebruiken!
    Gerlinde Grevelink

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuke kaart! Lekker fleurig.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke fleurige kaart met de sketch! Geen makkelijke sketch trouwens!
    groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Marjolein,
    ik zag hem al bij TSOT en ik vind hem heel gaaf. Komt ook door het ruitjes papier. Vind ik zo mooi. De kan met bloemen doet me altijd aan een kolenkit denken...

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier. Je reactie moet eerst goedgekeurd worden voor je hem terugziet, dit ivm spammers.