Pagina's

Kerstkaart week 7

Eind vorig jaar vertelde ik van mijn vondst van twee al ingekleurde Magnoliaatjes. Met één heb ik al een kaart gemaakt , met de tweede heb ik onlangs deze kaart gemaakt.
Toch wel schattig om ze weer een keertje te gebruiken! Ik heb nog een paar stempelafdrukjes in mijn mapje zitten, misschien ga ik binnenkort wel een gewoon kaartje met een Magnolia maken. 

Gebruikte materialen
Magnolia - Tilda with fir
Marianne Design Creatables - LR0185 Sneeuwvlok
Kimya - Sticker
Carta Bella - Christmas


Tot vanavond of morgen, als ik weer even bij jullie op het blog kijk om te zien wat je gemaakt hebt voor 52 Weeks to Christmas!



20 opmerkingen:

  1. Een mooie kaart Marjolein. Die Magnoliaatjes blijven leuk!
    Fijne dag en groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig geworden!

    x
    Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat goed dat je deze magnolia terug gevonden hebt, ze staat prachtig op jou kaart!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schattig dit kaartje met die leuke Magnolia! Ik heb er ook nog ergens een paar liggen op zolder!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ze blijven leuk de magnolia afdrukjrs. Je kaart is erg mooi geworden. Het kan soms handig zijn als je al wat klaar hebt. Ik maak ook een kaart met een onderdeel wat ik al klaar had.. moet er nog wel even tegenaan straks. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi dit kerstkaartje Marjolein, wat heb je dat lieve Tildaatje prachtig ingekleurd!!!
    Groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een mooi kaartje leuk dp paper leuke stempel
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ja zeker doen want Tilda blijft leuk Marjolein. Het is een mooie kerstkaart geworden.
    Leuk dat je weer meedoet bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ja, echt leuk. Af en toe en Magnolia is helemaal niet verkeerd. Er zijn een heleboel lieve stempetjes. Mooi kaartje geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuk kaartje met het lieve plaatje erop Marjolein.
    Mooie kleuren heb je gebruikt!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ja die magnoliaatjes blijven zo leuk, liggen er hier ook nog heel wat...
    Schattig kaartje...
    Gezellig dat je er weer bij bent vandaag.
    Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  12. ze blijven tof he die Magnoliaatjes! Leuk en lief kaartje!
    groetjes
    Nancy 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Helemaal leuk weer !!!
    groeten Ineke
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Je hebt alles heel mooi gecombineerd op je kaartje, prachtig.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel mooi magnoliaatje op je kaart Marjolein. En leuk om weer eens met die afdrukjes aan de gang te gaan. Af en toe hartstikke leuk om weer te gebruiken, toch?
    Een plaatje van een kaart is het weer.
    Fijn dat je er weer bent bij 52WTC!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooi kaartje geworden!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heel mooi Marjolein.
    Ik kwam laatst ook nog stempel afdrukjes tegen van Magnolia.
    Nu ik ze zo bij jou zie ga ik ze ook weer eens te voorschijn halen.
    Ze zijn toch wel heel erg mooi.

    Groetjes,
    Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Dit meisje is wel een lieverdje hoor, met haar boompje over de schouder. Je hebtver een mooie kaart van gemaakt!
    Groetnis, Nynke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een schatje en ze staat mooi te pronken tussen het prachtige gebruikte papier.
    Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier. Je reactie moet eerst goedgekeurd worden voor je hem terugziet, dit ivm spammers.