Pagina's

Kerstkaart week 52

Vanavond Kerstavond! Dat wordt vast gezellig. Lekker eten, een gezellig muziekje aan en waarschijnlijk wat spelletjes doen. Ik hou ervan, lekker huiselijk met elkaar. 

Van de week was ik weer eens een bakje aan het uitzoeken en opruimen en toen vond ik nog twee al ingekleurde Magnolia's, precies dezelfde. Ooit ben ik met Magnolia's begonnen te stempelen en met deze heb ik hele leuke gemaakt, kan ik me nog herinneren. Nu heb ik het Pion designpapier erbij gepakt om te combineren met het afdrukje. De volgende ga ik met een ander papiertje combineren.


Gebruikte materialen
Magnolia - Tilda with Fir
Marianne Design Creatables - LR0142 Mini Poinsettia
Marianne Design Creatables - LR0437 Petra's Twig Set
Marianne Design Craftables - CR1352 Labels Basic Shape
Marianne Design - CS1036 Hallo Winter



Deze week wordt het wat later dat ik kom reageren bij 52 Weeks to Christmas; misschien in een verloren uurtje in de komende dagen en anders begin volgende week. 

Ik wens jullie ontzettend gezellige dagen; ga er van genieten!




15 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart is dit, Marjolein.
    En fijne feestdagen gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schattig dit kaartje met Magnolia, je hebt er leuk papier bij gebruikt!
    Fijne kerstdagen en groetjes, Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gezellig kerstkaartje met Tilda! Fijne Kersdagen toegewenst!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schattig en gezellig kerstkaartje, fijne kerstdagen Marjolein.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Superleuk kaartje, Marjolein, met dat lieve magnoliaatje. En klinkt als een heel gezellige kerstavond, veel plezier!
    Fijn dat je er weer bij bent bij 52WTC!
    Mooie dagen!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke kaart!
    Groetjes Karien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Helemaal leuk met deze passende tekst !
    groeten Ineke
    DT 52 wTC

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een lieve kerstkaart met Tilda die leuke tekst vasthoudt. Inderdaad zonde om niet te gebruiken Marjolein. Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Fijne knusse kerstdagen gewenst.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat ziet dit kaartje met Tildaatje er mooi en lief uit!
    Fijne kerstdagen.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel mooi dit kerstkaartje Marjolein...
    een heel lief stempeltje en die heb je prachtig ingekleurd!!

    Ik wens je fijne Kerstdagen
    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Maar goed dat je die hebt bewaard, je hebt er een mooie kaart mee gemaakt.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie kaart met de ingekleurde magnolia ! Fijne kerstdagen Marjolein! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat een mooi kaartje met de magnolia
    prettige kerstdagen
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat een mooierd, geslaagd en lief kaartje
    grtjs, martina DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ach wat een schatje is dit mooie meisje Marjolein.
    Je maakte er een lief kaartje van.
    Fijne zondag gewenst en lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier. Je reactie moet eerst goedgekeurd worden voor je hem terugziet, dit ivm spammers.