Pagina's

Strookjeskaart

Heel vaak bedenk ik me te laat dat de sketch van Sketch Saturday leuk is om aan mee te doen. Blijkbaar zit deze niet zo in mijn systeem. Maar afgelopen zondag zag ik de sketch en ben er direct mee gestart. 
Ik heb reststrookjes van het gezellige papier van My Favorite Things gepakt en mijn fishtailsnijmallen. Een leuke tekstsnijmal erop, wat pailletjes een stiksteekrandje met pen erbij en hij voldoet! 

Gebruikte materialen
Create a Smile - Cool Cutz doppeltes Hallo
My Favorite Things - Party Plaid

Mooie dag vandaag!



7 opmerkingen:

  1. Leuke kaart heb je gemaakt, Marjolein!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk gedaan!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben best wel fan van de fishtail mallen. Je hebt ook mooi papier gebruikt!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit is inderdaad een leuke sketch, mooie kaart heb je er van gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. OMGOSH LOVE it!!! I have to make one myself :)
    Wish you a joyful merry x-mas! Hugs

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Very nice take on the sketch! I like your papers and color palette so much. Thank you for joining us at Sketch Saturday this week.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke kaart! Mooie kleuren gecombineerd

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier. Je reactie moet eerst goedgekeurd worden voor je hem terugziet, dit ivm spammers.