Pagina's

Bedankt voor het helpen met klussen

Ik had de sketch van Cheerful Sketches Challenge Blog al een tijdje op mijn lijstje staan en heb hem nu gemaakt. Ik heb er een bedankkaartje mee gemaakt, voor iemand die heeft helpen klussen. 

Gebruikte materialen
My Favorite Things - Tool Charms Die-namics
Altenew - Fancy Thanks Die
Onbekend - Tandwielen
ProvoCraft CuttleBug - Embossingfolder Swiss Dots
Marianne Design - Pretty Papers Bloc PK9129 Just for men


Zo, vandaag ga ik eens beginnen met het eerste kook- en bakwerk voor de kerst. We gaan er het beste van maken! Fijne dag!

12 opmerkingen:

  1. Wat een leuke mannenkaart.
    Groetjes Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuke kaart om iemand te bedanken voor het klussen. Succes met de voorbereidingen voor kerst.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg leuk deze kaart. Succes met de voorbereidingen voor kerst. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heey Marjolein,

    dat is een heel leuk bedankkaartje geworden!!! Hier ben ik ook aan de bak, de koekjesbak en ik wil chocolade smelten en eigen kerstchocolaatjes proberen te maken.

    Groetjes Femke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke mannenkaart Marjolein.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk bedankkaartje voor een klusser, succes met koken en bakken!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk bedank kaartje
    Groetjes Karien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een leuke kaart voor de klusjesman.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat is een leuk en toepasselijk bedankje geworden Marjolein. Je hebt de sketch mooi ingevuld.
    Succes met koken en bakken.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hij is superleuk! De sketch is ook goed bruikbaar vind ik.
    Het klinkt of je uitgebreid in de keuken gaat staan..... Mmmm....

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een hele leuke en stoere kaart maakte je...gaaf!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. toffe toepasselijke bedankt-kaart!
    Dankjewel voor je deelname bij Cheerful Sketches.
    Nancy DT

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier. Je reactie moet eerst goedgekeurd worden voor je hem terugziet, dit ivm spammers.