Pagina's

Freestyle Friday - Secret Paths omslagdoek met Schachenmayr Colorata

Ook haken vind ik leuk om te doen en met behulp van het patroon van Mijo Crochet genaamd Secret Paths, heb ik deze omslagdoek gehaakt. Hij is gemaakt met Schachenmayr Colorata kleur 00084, landscape. Ik heb twee bolletjes gebruikt en moest het patroon iets aanpassen omdat mijn wol op was. Voor het gebruiksgemak maakt dat niet uit; hij is lang genoeg om als sjaal te gebruiken. Ik ga hem lekker dragen deze winter!




Goed weekend!


9 opmerkingen:

  1. Ziet er prachtig uit, Marjolein. Mooie kleurencombinatie. Veel draagplezier!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat zijn de kleuren mooi in je omslagdoek schitterend gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg mooi gemaakt Marjolein, ik vind haken ook erg leuk maar schiet er helaas bij in...
    Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi, deze omslagdoek. Mooie tinten blauw allemaal. Daar zul je wel veel plezier van krijgen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heb je dat mooi gemaakr Marjolein, daar zal je veel plezier aan hebben.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig gemaakt. Dat is nu iets wat mij echt niet lukt😅.
    Fijne avond.
    Groetjes Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige omslagdoek/sjaal. Mooie kleuren.
    Heerlijk om 's avonds op de bank te kruipen met een haakwerkje!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige omslagdoek in deze mooie tinten.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een prachtige omslagdoek en dit zijn helemaal mijn kleuren. Wat zal je het lekker warm hebben!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier. Je reactie moet eerst goedgekeurd worden voor je hem terugziet, dit ivm spammers.