Pagina's

Howdy

Kijkend in mijn bak met kaartjes, kwam ik er achter dat ik eigenlijk te weinig kaartjes heb voor Kanjerpost. Gewoon een vrolijk kaartje met een neutrale tekst, om te laten weten dat je even aan iemand denkt. Daarom heb ik de sketch van Creative Sketchy Girls erbij gepakt en met behulp van vrolijk papier en een (bewerkte) stempelafdruk deze kaart gemaakt. Oorspronkelijk is de stempel nog een schaap langer, om het zomaar te zeggen, maar dat vind ik voor deze kaart niet zo mooi. Dus die heb ik niet mee afgedrukt.

Gebruikte materialen
Penny Black - Friends
Marianne Design Craftables - CR1354 Punch Die Vlinders
Lawn Fawn - Simply Summer Sentiments
Stampin'up! - Gingham Garden

Aftellen! Nog werken t/m donderdag en dan heb ik lekker 2 weken vakantie. Heerlijk! Ik kijk er naar uit. Er zal wel veel geknutseld gaan worden, dus daar verheug ik me erg op. Fijne (werk)week!



12 opmerkingen:

  1. Wat een heerlijke vrolijke kaart Marjolein, de stempel is ook enig.
    Heerlijk vooruitzicht! Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie maar vooral een vrolijk kaartje de schaapjes zijn enig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg leuke kaart, Marjolein.
    En wat een heerlijk vooruitzicht. Geen inval te krijgen bij ons, dus de verloven zijn ingetrokken.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een super leuk kaartje en alvast fijne vakantie!!
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kaart heb je gemaakt voor kanjerpost.
    Ik ben toevallig ook mijn kaartjes hiervoor weer aan het maken.
    De schaapjes zijn wel heel erg schattig ...
    Fijne dag en succes met je laatste werkdagen,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super vrolijk kaartje! Echt leuk voor een kanjer.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een superleuke kaart, Marjolein. Hier kun je een kanjer wel mee opvrolijken.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Superleuke kaart!
    Fijne vakantie, groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel vrolijk, bijna lenteachtig! En wat lekker dat je vakantie hebt. Ik heb in januari een weekje, kijk ik ook naar uit....

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een vrolijk kaartje heb je gemaakt, heel leuk! Succes nog met de laatste werkdagen en dan genieten van je vakantie, heerlijk vooruitzicht!!

    Liefs, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een supervrolijk kaartje met de leuke schaapjes
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heey Marjolein,

    wat een lief kanjerkaartje!!!

    Groetjes Femke

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier. Je reactie moet eerst goedgekeurd worden voor je hem terugziet, dit ivm spammers.