Pagina's

Gran's Garden

Onlangs stuurde ik Femminde een aantal ritsen op, zodat zij ze in een van haar naaiprojecten kan gebruiken. Als dank-je-wel, kreeg ik van haar een flink aantal prachtig gestempelde bloemen en bladeren teruggestuurd, in een heel schattig pakketje. 

Dat vind ik nou superleuk! Helemaal omdat ik van het merk (Papertrey Ink) helemaal niets heb en ik bloemenstempels prachtig vind. Ik was er dus erg blij mee en ben er vorige week lekker mee aan het spelen gegaan. Toen ik Femminde een berichtje stuurde dat ik er wat leuks mee gemaakt had, stelde ze voor om vandaag allebei kaarten met de bloemen te laten zien. Goed idee! Ik ben benieuwd naar wat Femminde er mee gemaakt heeft, dus ik ga straks gauw kijken.

Ik laat jullie nu vast drie kaarten zien. 

Op de eerste gebruikte ik een witte achtergrond die ik door een embossingfolder haalde. Hierop heb ik een label met tekst geplakt en vervolgens

Gebruikte materialen
Papertrey Ink - Gran's Garden
Altenew - Fancy Greetings 
Marianne Design - Design Folder DF3438 Trendy Hearts

Op de volgende heb ik een vrolijk regenboogpapiertje geplakt. Daarop een label met tekst en vervolgens de bloemen.

Gebruikte materialen
Papertrey Ink - Gran's Garden
Marianne Design - CS0987 Felicitaties
Lawn Fawn - Really Rainbow
Altenew - Our Family Enamel Dots

De laatste heeft weer een witte achtergrond, die met een debossing die is bewerkt. Daar is een lintje overheen geplakt, wederom een label met tekst, de bloemen en nog wat clear drops. De blaadjes van op deze kaart heb ik geleend uit een set van My Favorite Things. Met deze kaart wil ik meedoen met The Flower Challenge.

Gebruikte materialen
Papertrey Ink - Gran's Garden
My Favorite Things - CS-229 Rustic Wildflowers
Marianne Design - CS0987 Felicitaties
Altenew - Dotted Scales Debossing Cover Die
Dress My Craft - Clear Water Droplets

Superleuk toch? En het allermooiste is; ik heb nog meer bloemen over. Dus ik kan er nog meer leuks mee maken :) 

Dank je wel Femminde!






10 opmerkingen:

  1. Ze zijn prachtig Marjolein,wat een mooie bloemen en zo lief dat je dit onder elkaar doet.
    Fijn die lieve blogvriendinnen. Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige serie kaartjes, mooie bloemen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige en vrolijke bloemenkaarten!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wat een super leuke reeks!! Zo gaaf om te zien wat jij ervan hebt gemaakt.
    Fijn dat jij het ook zo leuk vond om er mee te werken.
    Fijne dag!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie, maar ook frisse en moderne uitstraling, prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk fleurige kaarten, mooie bloemen zijn dat. En heerlijk zo'n verrassing van Femminde in je brievenbus, daar word je vrolijk van.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaarten in mooie vrolijke kleuren!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Erg mooie kaarten, Marjolein!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ze zijn supermooi en fris allemaal. Heel leuk in deze kleuren. Goed idee om wat uit te wisselen. Heb je eens wat anders zonder het allemaal zelf te moeten aanschaffen.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier. Je reactie moet eerst goedgekeurd worden voor je hem terugziet, dit ivm spammers.