Pagina's

Uitdaging

Op mijn verjaardag heb ik o.a. van Henriët een kaart ontvangen. Bij haar kaart had ze een wat stansjes gedaan om vandaag allebei een kaart mee te laten zien. Superleuk, want deze snijmal heb ik niet en ik vind het hartstikke leuk om zo uitgedaagd te worden. 

Vandaag is dus de dag waarop Henriët en ik jullie een kaart laten zien met Card Display. Ik heb er een kerstkaart van gemaakt. Ik heb niet gezien wat Henriët ermee gaat maken, dus ik ben benieuwd!

Gebruikte materialen
Marianne Design Craftables - CR1521 Card Display
Marianne Design Creatables - LR0142 Mini Poinsettia
Marianne Design Creatables - LR0437 Petra's Twig Set
Marianne Design Creatables - LR0568 Layout (Love)
Marianne Design Creatables - LR0681 Happy New Year Baubles
Marianne Design Creatables - LR0683 Pine Branch Set
CraftEmotions - 115633/0921 Circles Scalop XL open
Marianne Design - CS1009 Happy Holidays
Carta Bella - Christmas



9 opmerkingen:

  1. Zoo deze uitdaging was wel aan jou besteed Marjolein want je maakte er een hele mooie kaart mee! Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk dat je de uitdaging bent aangegaan! Wat een leukerd deze kerstkaart! Heel anders dan die van mij maar ook erg mooi. Ik maakte al allerlei kaarten met het card-display maar nog geen kerstkaart. Je hebt me op een idee gebracht.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk dat je wat stansjes hebt gekregen en je op deze manier hebt laten uitdagen.
    Je hebt er een hele mooie kaart mee gemaakt.
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk zo'n uitdaging, je hebt er een prachtig kaartje van gemaakt!

    Liefs, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super leuk geworden, war een leuke uitdaging.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk idee en wat een leuke kaart heb je gemaakt.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk idee van Henriet om je zo uit te dagen! Het is een leuke kaart geworden.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jij bent de uitdaging aangegaan met henriet marjolein en je hebt er ook een leuke kaart mee gemaakt!
    Groetjes diny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke uitdaging heb je aangenomen. EN je kaart is superleuk met dat rek.Ik kreeg een kaart ermee voor mijn verjaardag en hij is echt enig!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier. Je reactie moet eerst goedgekeurd worden voor je hem terugziet, dit ivm spammers.