Pagina's

Eline's Cute Babies

Helaas heb ik niet zo vaak babykaartjes nodig. Ik vind het namelijk superleuk om ze te maken. Dus maak ik er maar zo nu en dan wat. Als ik ze dan maak, dan maak ik er vaak meteen twee. Zo ook in de afgelopen week.

Met de eerste kaart wil ik graag nog een keer meedoen met de challenge van het Cheerful Sketches Challenge Blog.

Gebruikte materialen
Marianne Design - EC0176 Eline's Cute Babies
Marianne Design Creatables - LR0576 Baby tekst Boy & Girl
Marianne Design - Pretty Papers Bloc PB7047 Eline's Peach & Mint
Copic Ciao's
Wink of Stella - Clear glitter (op het zeepsop)


En bij het HobbyVision blog is de uitdaging om een babykaart voor een jongen of een meisje te maken. Hier wil ik de tweede kaart graag voor indienen.


Gebruikte materialen
Marianne Design Collectables - COL1421 Baby essentials
Marianne Design - EC0176 Eline's Cute Babies
Els Brigé - Welkom, baby
Marianne Design - Pretty Papers Bloc PB7047 Eline's Peach & Mint
Copic Ciao's

Wij gaan even een stuk wandelen. Wat een heerlijk weer gisteren en vandaag. Geniet ervan, fijne zondag!




8 opmerkingen:

  1. Die zijn wel heeeeeeeeeel erg leuk!

    x
    Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super schattig en lies zijn je kaartjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ah super schattige kaartjes Marjolein. Mooie combi met dat geel.
    Ik dacht meteen: oh heb jij dat leuke papier nog? Ik vind het gewoon jammer dat mijn blok zo goed als leeg is. Ik heb alleen nog wat kleine restjes.
    Hartelijke groet, Linda T

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze zijn beide super leuk !!
    Zeker leuk om te maken ....ik heb ze ook niet veel nodig !!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lieve babykaartjes! Zijn inderdaad altijd zo leuk om te maken.
    Wij hebben vanmiddag 35 kilometer gefietst. Heerlijk!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een superschattige kaartjes, Marjolein.
    Leuk dat je met de 1e meedoet met Cheerful Sketches.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Twee hele leuke kaartjes Marjolein!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie lieve Babykaartje. Leuk met deze papiertjes!
    Fijn dat je meedoet met onze challenge.
    Groetjes
    Nancy
    CSC

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier. Je reactie moet eerst goedgekeurd worden voor je hem terugziet, dit ivm spammers.