Pagina's

Winterse kaart

In Arnhem is de wereld hartstikke wit. Een dikke laag sneeuw bedekt het landschap. Erg mooi! 
Gelukkig hoef ik er pas dinsdag uit met de auto, hopelijk zijn de wegen dan wel iets begaanbaarder.

Om helemaal in stijl van het weer te blijven, heb ik voor de lopende challenge van Create a Smile deze kerstkaart gemaakt. De achtergrond is bewerkt met distress oxide inkt en daarna met embossingpoeder. De stempelafdrukjes heb ik ingekleurd met Copics. 

Gebruikte materialen
Lawn Fawn - Stitched Hillside Borders
Create a Smile - Cool Buddies
Create a Smile - Puzzled
Marianne Design - Snow Paper CA3104
Distress Oxide Inkt
WOW! - Embossingpoeder Clear Sparkle

En om dit winterse dagje helemaal af te maken, ga ik zo Heel Holland Bakt kijken, met mijn versgebakken kruidkoekcupcake. Lekker!


8 opmerkingen:

  1. Ook in Delft een dikke laag wit spul. Leuke kaart en gelukkig hoefde je niet naar buiten. Bedankt voor het meespelen bij Create a Smile Challenges

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie winterse kaart. Leuke stempeltjes heb je gebruikt. Mooie blauwe achtergrond. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuke kaart! Ook hier in België ligt er een mooie laag sneeuw. Bedankt om mee te spelen met de sketch challenge van Create a Smile Stamps!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuke kaart! De sneeuwman in het midden is een beetje de weg kwijt. 😂
    Hier ook flink wat sneeuw en her en der flinke sneeuwduinen.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow, this card is fantastic, love you colouring!!! Thanks for playing with the Create a Smile challenge!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hey, Arnhem! Da's dichtbij. Woon ik ook😁. Wat een prachtige kaart! Ik vind de achtergrond erg mooi gedaan. Zo mooi, dat blauw met dat wit!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. This is beautiful! Your ink blending is fantastic! Thank you for playing along with us :)

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier. Je reactie moet eerst goedgekeurd worden voor je hem terugziet, dit ivm spammers.