Pagina's

Een orchidee voor Ank

Gisteren was Ank jarig. Ze deed een oproepje om haar een kaart te sturen voor haar verjaardag. Nu weet ik zelf hoe leuk het is om de brievenbus te openen en veel verjaardagspost te mogen ontvangen, dus ging er ook een kaart haar kant op. Als het goed is heeft ze deze dus al binnen en kan ik hem hier ook posten. 

Voor Ank maakte ik een kaart met mijn nieuwe Altenewstempelset. Ik ben dol op orchideeën, ook zeker de wat meer bijzondere soorten. Hopelijk houdt Ank ook van ze. 

Gebruikte materialen
Carlijn Design - CDSN-0057 DL Slimline kaart
Altenew - Spotted Orchid Stamp & Die
Altenew - Sentiment Strips 
Altenew - Angled Mosaic 3D Embossing Folder
Altenew - Beach Towel Stripes Stencil

Met deze kaart doe ik graag mee aan de challenge van Dutch Card Lovers, waar de opdracht is een slimlinekaart te maken met bloemen er op.


13 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige verjaardagskaart Marjolein.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart! Wat heb je die embossingfolder mooi gebruikt voor het vaasje.
    Groetnis Nynke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Denk zeker wel dat Ank hem prachtig vindt, want dat is je kaart ook! Altenew, ze hebben zulke mooie (wel prijzige) sets! Ik ben er zelf ook fan van.

    Dank je wel voor het meedoen met DCL!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart zo op de valreep, mooie orchideeën! Leuk dat je met ons meedoet bij DCL!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kaart voor Ank. Prachtig die orchidee.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow wat een mooie kaart heb je gemaakt
    Groetjes Karien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie "Slimline" bloemenkaart Marjolein!
    Super mooie bloemen heb je gebruikt.
    Bedankt voor je deelname aan DCL.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kaart is het. Ik zag hem al bij Ank, volgens mij op de foto.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige kaart Marjolein, heel mooi die gestempelde orchidee.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heey Marjolein,

    dat is een prachtige kaart met een prachtige orchidee. Mooie kleurencombinatie ook. Die embossingfolder ziet er ook gaaf uit zeg.

    Groetjes Femke.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ja ik was de gelukkige die deze prachtige kaart mocht ontvangen. Leuk om hier te zien met welke materialen je hem hebt gemaakt, en nogmaals reuze bedankt!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtige kaart voor Ank. Mooi hoe je de orchidee in een modern potje hebt gezet, ook de groen gestreepte achtergrond is er heel mooi en fris bij. Bedankt voor het meedoen met de DCL challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie kaart voor ank. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier. Je reactie moet eerst goedgekeurd worden voor je hem terugziet, dit ivm spammers.