Pagina's

Cirkeltjes

Het is dinsdag en mijn beurt om weer een kaart te maken voor Try Stampin' on Tuesday. Deze keer een sketch en als optie "peekaboo". Ik ben verder gegaan met mijn stempeltjes van zondag en heb de winterse sfeer nog even vastgehouden. De stempelafdrukjes zijn ingekleurd met Copics en de achtergrondcirkels zijn gekleurd met distress oxide inkt en embossingpoeder. 

Doen jullie weer gezellig mee? En als je dan toch ook iets met cirkels doet, kun je de kaart, net als ik doe, gelijk linken bij Creatief met Hobbyshop Daantje! Daar zoeken ze namelijk kaarten met iets met een C erop. 

Gebruikte materialen
Create a Smile - Cool Buddies
Distress Oxide Inkt
WOW! - Embossingpoeder Clear Sparkle
WOW! - Embossingpoeder Primary Ebony




11 opmerkingen:

  1. Wat een geweldig mooi kaartje Marjolein.
    Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk winterkaartje, fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie vrolijke kaart.
    Leuke schets die ga ik onthouden.
    Groetjes Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuk kaartje heb je gemaakt Marjolein!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuk gedaan dit kaartje...top!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke invulling van de sketch Marjolein, zo lief al die leuke koppies door de cirkels. Mooie vrolijke kaart.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Superleuk zeg, de cirkels. En inderdaad : kiekeboe! Ik heb de sketch genoteerd en hoop dat ik er aan toe kom.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. I don't speak your language, I'm sorry, but I just wanted to send you some love for your gorgeous little card. Too cute for words! Thanks for inspiring !

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super leuk gedaan met die cirkels en wat schattig die stempeltjes!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi kaartje met al die cirkels en stempeltjes.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier. Je reactie moet eerst goedgekeurd worden voor je hem terugziet, dit ivm spammers.