Pagina's

Mandala met kleurverloop

Onlangs mocht ik een voorbeeld maken met de STAMPCNB 519 van StudioLight. Geïnspireerd door alle kleurverloopmandala's gemaakt met stencils, besloot ik de stempel met een lichtbruine inkt op kraftpapier te stempelen. Met no-line coloring met potloden heb ik de stempel ingekleurd, door er een kleurverloop in aan te brengen.
De tekst is uitgestanst uit papier waar ik met behulp van inkt een kleurverloop op heb aangebracht.

Gebruikte materialen
Altenew - Tall Alpha Die
Studio Light - STAMPCNB no. 519
Distress Inkt - Brushed Corduroy


9 opmerkingen:

  1. WAUW wat mooi!!!

    x
    Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is dit een gaaf kaartje, fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, mooi zijn die mandala's! Die van jou in deze tinten is echt prachtig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind hem prachtig !!!!!
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow, prachtig! Hele mooie kleuren!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow wat heb je dat mooi gedaan zeg, super! Heel mooi dat kleurverloop en deze tinten op kraft doen het heel erg goed.
    Geweldige kaart!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een super leuke kaart. Ook heel mooi gekleurd.
    Groetjes, Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig! Heel mooi gekleurd. Blauw doet het goed op kraft, zeker met het wit erbij!
    Groetnis, Nynke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow wat een schitterende kaart is dit!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier. Je reactie moet eerst goedgekeurd worden voor je hem terugziet, dit ivm spammers.