Pagina's

Vlinders

Op deze dinsdag is het weer tijd voor een nieuwe challenge bij Try Stampin' on Tuesday. Ditmaal een sketch, waarbij je optioneel een slimlinekaart als formaat kunt gebruiken. Dat heb ik gedaan, maar dan wel een kwartslag gedraaid.

Het papier heeft eigenlijk niets meer nodig. Daarom heb ik er gewoon nog een paar vlinders extra op geplakt en wat glitterende enameldots. 



Gebruikte materialen
Altenew - Handwritten Hello Die
Carlijn Design - CDSN-0057 DL Slimline kaart
Stampin'up! - Botanical Butterfly 
Marianne Design - Enamel dots PL1415 Dew drops

Maak er weer een mooie dag van! 


 

8 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart leuk met de vlinders, fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heel mooie kaart en het papier is prachtig!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk kaartje heb je gemaakt met het vlinderpapier!

    Liefs, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel elegant!

    X
    Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat mooi. Vlinder kijken zo echt uit het papier te komen. Heel leuk gedaan.
    Groetjes, Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel leuk die slimline kaart ! Mooi met het vlinderpapier ! groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hij is mooi! Dat papier is echt geweldig.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Toevallig belande ik hier op je blog Marjolein. Wil gelijk even zeggen dat ik dit een pracht van een slimline kaart vind en prachtig papier heb je gebruikt.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier. Je reactie moet eerst goedgekeurd worden voor je hem terugziet, dit ivm spammers.