Pagina's

Hortensia

Er is weer een nieuwe challenge bij The Flower Challenge, waar de opdracht is om een kaart te maken met Embossing; ofwel met embossingpoeder, ofwel met embossingfolders. Bij Papercraft Challenges is precies hetzelfde thema de uitdaging.
Ik heb gekozen om deze twee te combineren op mijn kaart.
Als stempel heb ik de hortensiastempel van Altenew gebruikt. Deze bewerkt met zilver embossingpoeder en vervolgens nonchalant ingekleurd met distressinkt. Deze heb ik uitgeknipt/verknipt en bovenop de laag geplakt die ik met de embossingfolder heb bewerkt.
De tekst is ook gemaakt met behulp van embossingpoeder.

Gebruikte materialen
Altenew - Paint-A-Flower Hydrangea Stamp
Altenew - Angled Mosaic 3D Embossing Folder
WOW! - Embossingpoeder Metallic Silver
Artemio - Embossingpoeder White
Concord & 9th - Many Mandalas Stamp Set





Ik was zo lekker bezig dat ik ook nog een kerstkaart heb gemaakt. Die laat ik een andere keer zien.


13 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaart met deze leuke hortensia bloemen. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele mooie kaart met de hortensia!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk kaart met de hortensia Marjolein.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige hortensia op je kaart en wat een toffe embossing folder.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige kaart! Erg mooi met de fleurige hortensias en de abstracte embossing folder, mooi in balans.

    x
    Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat is dit een mooie kaart geworden. Die embossing folder geeft een heel mooie effect.
    Groetjes, Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Beautiful card and embossing and love your pretty Hydrangea's too. Thanks for sharing with us over at 'The Flower Challenge' ;) Viv DT xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi om zo droog en nat embossing te combineren Marjolein. Een prachtige kaart met mooie hortensia's ( mijn lievelingsbloemen :)).
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super mooie kaart met de hortensia. Dat is echt mijn lievelingsbloem. Ik moest 2x goed kijken naar je achtergrond. Op de foto lijkt het net grijs met wit papier. Deze embossingfolder geeft een grappig effect.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie kaart met de hortensia
    Groetjes Karien

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi! Als je een embossing folder die zo'n mooie achtergrond geeft heb je inderdaad nog maar weinig nodig om een mooie kaart te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je kaart is prachtig! Mooi hoe je de hortensia's hebt gekleurd. Met zo'n gave embossingfolder, heb je verder niets meer nodig.
    Super leuk dat je meedoet aan onze challenge.

    -xies- Renate.
    (DT Papercraft Challenges)

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier. Je reactie moet eerst goedgekeurd worden voor je hem terugziet, dit ivm spammers.